“PAŞA Sığorta” ASC Anderraytinq və Təkrarsığorta Departamentində “Əmlak və İnşaat portfeli üzrə Baş Anderrayter” vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Müvafiq kvota fayllarında qeyd olunmuş bütün sığorta növləri üzrə məlumatlar bazasının yaradılması və onlara nəzarət;
- Müvafiq sığorta növləri üzrə məlumatlar bazasının işlənib hazırlanması və daim təkmilləşdirilməsi;
- Sığorta hadisələri üzrə periodik olaraq məlumatlar bazasında təhlillərın aparılması;
- Sənədləşmə prosesində iştirak edir: gündəlik olaraq sığorta polislərinin buraxılmasının həyata keçirilməsi, Anderraytinq şöbəsinin rəhbəri ilə razılaşdırdıqdan sonra verilmiş tariflərin, azadolmaların və sığorta şərtlərinin düzgünlüyünün qabaqcadan yoxlanılması (lazım olduğu təqdirdə müvafiq düzəlişləri və dəqiqləşdirmələri aparmaqla);
- Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament direktorunun rəhbərliyi altında yeni sığorta proqramlarınıın hazırlanması (sənədləşmə prosesinin və tariflərin hesablanmasının həyata keçirilməsi);
- Müvafiq sığorta növü üzrə sığorta şərtlərini sistemləşdirilməsi və təkmilləşdirilməsi;
- Müvafiq sığorta növü üzrə şirkətin tarif siyasətinin yaradılmasında iştirak;
- Müvafiq sığorta növü üzrə zərərlilik hesabatında iştirak, zərərlilik hesabatlarının tərtib və təhlil edilməsi;
- Qeyri-standart riskləri sığortalayarkən, satış şöbəsinin müvafiq əməkdaşının razılığı ilə, surveylərdə və sığorta predmetinin qiymətləndirilməsində birbaşa iştirak edir, sığorta hadisəsinin baş vermə ehtimalı üzrə faktorları aşkara çıxarır və bu işlə əlaqədar hesabatlar aparır;
- Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament direktorunun razılığından sonra müvafiq risklər üzrə təhlillərin aparılması (tarifin təyin olunması, sığorta şərtlərinin müəyyən olunması, sığorta risklərinin seçilməsi);
- Riskləri qəbul edərkən, həmin risklərin təkrarsığortalanmasında ehtiyacın olub-olmaması barədə birbaşa müdirin rəhbərliyi altında qərar qəbul etmək;
- Sığorta siyasətlərinin düzgünlüyünün yoxlanılması və sənədlərin qaydasında olmasının təmin edilməsi;
- Öz bilik və təcrübəsini şöbənin digər işçiləri ilə bölüşülməsi və istiqamət verilməsi;
- Anderraytinq şöbəsi rəhbərinin və Departament rəhbərinin iştirakı ilə, Sığorta İddiaları Departamentinin sorğusuna əsasən baş vermiş hadisə üzrə əlamətləri nəzərə alaraq, hadisəyə “sığorta hadisəsi/qeyri-sığorta hadisəsi” statusunun verilməsi;
- Birbaşa rəhbərliyin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.
Biliklər:
- Ali təhsil; İqtisadiyyat, Hüquq;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək, Rus dili arzuolunandır;
- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;
- Bilavasitə Vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək.
Təcrübə:
- Minimum 3-4 il iş təcrübəsi, sığorta sahəsində 5 il təcrübə arzuolunandır.
BACARIQLAR
- Analitik təhlil, məntiq, məlumatların tez bir vaxtda anlanması;
- Microsoft Office proqramlarında səlis işləmək bacarığı;
- Sərbəst İngilis dilində danışıq və yazışma bacarığı.
Son müraciət tarixi: 26.09.2024
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi email ünvanına ([email protected]) göndərin.