"Holiday in Azerbaijan" şirkəti Təlim və inkişaf meneceri vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Əməkdaşların təlim və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
- İllik təlim və inkişaf büdcəsinin hazırlanması;
- Təlim prosedurlarının və inkişaf proqramlarının işlənib hazırlanması;
- Təlimin effektivliyinin ölçülməsi və əməkdaşların işinə verdiyi töhfənin
- qiymətləndirilməsi;
- Daxili təlimçi bazasının formalaşdırılması və idarəedilməsi;
- Yeni əməkdaşlar üçün şirkətin missiyası, fəaliyyəti, daxili
- prosedurları, korporativ mədəniyyət üzrə orientasiyanın keçirilməsi;
- Sınaq müddəti ərzində yeni əməkdaşların bölmədaxili təlim prosesinə
- nəzarət edilməsi;
- Sınaq müddətində olan əməkdaşların xətti menecer ilə birgə
- dəyərləndirilməsi;
- İşə qəbul edilən yeni əməkdaşlar üçün orientasiya planının hazırlanması
- və müvafiq təlimlərin təşkil edilməsi;
- İşçilərin səriştə və bacarıqlarının qiymətləndirilərək onlar üçün
- inkişaf planının hazırlanması və davamçı yetişdirmə proqramlarının
- həyata keçirilməsi;
- Bölmələr arası rotasiyaların həyata keçirilməsi üçün əməkdaşların
- müvafiq təlimləndirilməsi üzrə “coach”ların təyin edilməsi;
- Təlimlə bağlı görülən işlər haqqında aylıq, rüblük, illik hesabatlar
- hazırlamaq;
- Şirkət daxilində performans İdarəetmə və fəaliyyətin qiymətləndirilməsi
- prosesini həyata keçirmək;
- Yeni təlimlərin və təlim materiallarının hazırlanması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (humanitar/iqtisadi);
- Təlim və İnkişaf, Performans İdarəetmə Proseslərində minumum 2 il iş
- təcrübəsi;
- Ənənəvi və müasir təlim metodları ilə tanışlıq;
- Peşəkar ünsiyyət və təqdimetmə bacarıqlarına malik olmalı;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Mentorluq bacarığı;
- Səlis Azərbaycan dili, rus dili və ingilis dili biliyi üstünlükdür;
- MS Office Proqramlarında peşəkar işləmək bacarığı.
- İş qrafki: Beşgünlük (saat 10:00-18:00),