VAKANSİYA

29 Aprel

Daxili auditor - VAKANSİYA

"Zeytun Pharmaceuticals" şirkəti daxili auditor vəzifəsinə vakansiya elan edir.

Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Audit yoxlamasının əhatə dairəsini və yekun planın hazırlanmasında iştirak;
  • Yoxlanılacaq sahə üzrə müvafiq sənədləri nəzərdən keçirmək, daxili qayda və prosedurlara uyğun formada hazırlanmasını yoxlamaq;
  • Müəyyən edilmiş standartlara uyğun olaraq və büdcədə nəzərdə tutulmuş müddətlərdə audit yoxlamalarını və digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
  • Məhdud nəzarət altında audit prosedurlarını yerinə yetirmək, prosesləri sənədləşdirmək;
  • Cari audit prosedurlarını qiymətləndirmək, lazım gəldikdə dəyişikliklər təklif etmək və prosedurları təkmilləşdirmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən təyin olunan digər tapşırıqları yerinə yetirmək.

Tələblər:

  • Maliyyə, mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil
  • Audit, risklərin idarə edilməsi, maliyyə və mühasibatlıq sahələri üzrə 2-5 il iş təcrübəsi
  • Kompüter biliyi (Word, Excel, Power Point)
  • Mükəmməl Azərbaycan dili, yaxşı rus və ingilis dil bilikləri
  • Kollektiv ilə ünsiyyət bacarığı və komanda şəklində iş bacarığına malik olmaq;
  • Detallara və xırdalıqlara diqqət;
  • Nəticəyə istiqamətlənmə / fokuslanma;
  • Güclü analitik bacarıqlar;
  • Yüksək səviyyədə yazılı / şifahi ünsiyyət və münasibətlərin qurulması bacarığı;
  • Eyni zamanda bir neçə göstərişləri həyata keçirmə bacarığı (multitasking);
  • Stressin idarə edilməsi bacarığı;
  • Müstəqil olaraq, rəhbərin birbaşa nəzarəti olmadan, qarşıya qoyulmuş göstərişləri vaxtı-vaxtında tamamlamaq bacarığı;
  • Tez öyrənmə və uyğunlaşma bacarığı;
  • İş ilə bağlı səyahət etmək imkanı                     

Arzuolunandır:

  • Beynəlxalq Peşəkar Təcrübələr Çərçivəsi və Etik Məcəllə haqda kifayət qədər biliklər və anlayışlara malik olmaq;
  • Yerli və Beynəlxalq Mühasibat Uçotu standartları və müvafiq vergi qanunvericiliyi üzrə biliklər
  • Səhiyyə və ya dərman sənayesi şirkətlərində iş təcrübəsi         

İş şəraiti:

  • İş yeri: BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Zərifə Əliyeva küç., 93);
  • 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək;
  • Təlim və inkişaf xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.

Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron ünvanına ([email protected]) göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.