“Kapital Bank” ASC namizədləri Hüquq və komplayens idarəsinin Hüquq və komplayens departamentinin Arxiv şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər
- Arxiv şöbəsinə Baş ofisdən və filiallardan təhvil verilməli olan qovluq və bağlamaların müvafiq prosedurun tələblərinə əsasən yoxlanılaraq təhvil – təslim aktı əsasənda qəbul edilməsi;
- Qəbul edilmiş qovluq və bağlamaları uyğun xronoloji ardıcıllıq üzrə rəflərə yığılması;
- Ehtiyac yarandıqda sənədlərin tarix və aidiyyəti üzrə qruplaşdırılması, qovluqlara yerləşdirilməsi və reyestrinin tərtib edilməsi;
- Bəzi arxiv sənədlərinin elektron məlumat daşıyıcılarında (scan formada) əks etdirilməsi və sorğu verən struktur bölməyə və/və ya vəzifəli şəxsə elektron sistem vasitəsi ilə göndərilməsi;
- Təhvil alınmış sənədlərin təhvil - təslim aktlarının elektron reystrinin təşkil edilməsi;
- Saxlanma müddəti başa çatmış sənədlərin ayırılması və bu barədə müvafiq aktın tərtib edilməsi;
- Rəhbər və ya digər səlahiyyətli şəxslərin tələbnaməsi ilə kağız formada saxlanılan sənədlərin müvəqqəti istifadə üçün sorğu edən şəxslərə təhvil verilməsinin təmin edilməsi və s.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Səlis Azərbaycanca səlis danışıq və yazı, (Rus dili arzuolunandır);
- Arxiv sahəsi üzrə minimüm 2 il iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Tez öyrənmə bacarıqları, problemlərin həlli və həlli yollarını təklif etmək, detallara diqqət, dəqiqlik , təcili işlərə həssaslıq;
- MS office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yaradıcılılıq və təşəbbüskarlıq;
- Özünütənqid və məsuliyyətlilik qabiliyyəti.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, //hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.