PASHA Inshurance Anderraytinq şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə işçi axtarır.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Şöbənin işinə gündəlik nəzarət edilməsi, yaranan sualların operativ həll edilməsi; həmçinin şöbənin işinin qayda və qanun çərçivəsində aparılması;
- İşçilər arasında effektiv iş bölgüsünün aparılması və onların işinə nəzarət edilməsi;
- İşçilərin effektiv işləmələri üçün düzgün idarəçilik metodların tətbiq edilməsi və onların işlərinə nəzarət;
- İşlərin və işçilərin zəif və güclü tərəflərini müəyyən etmək üçün düzgün nəzarət sisteminin qurulması;
- Bütün növ sığortalarda zərərlilik barəsində rüblük, yarımillik və illik hesabatların aparılması, zərərlilik analizinin aparılması;
- Bütün anderraytinq sənədləri üçün vahid bazanın yaradılmasına rəhbərlik edilməsi;
- Müvafiq növ sığorta üçün risklərin təkrarsığortası barəsində menecerə məsləhətlərin verilməsi;
- Satış və marketin departamentlərinin əməkdaşlığı ilə yaradılan yeni sığorta proqramlarının və şərtlərinin yaradılmasına bir-başa rəhbərin nəzarəti altında yön verilməsi və idarə edilməsi;
- Anderraytinq əməkdaşları tərəfindən yeni sığorta proqramlarının yaradılmasına koordinasiya verilməsi;
- Qeyri-standart riskləri sığorta edərkən sorğuların keçirilməsi və sığorta obyektinin qiymətləndirilməsində iştirak etmək, sığorta hadisəsinin baş verməsi ehtimalına təsir edən amillərin müəyyən edilməsi, və həmin iş üzrə hesabatın hazırlanması;
- Sığorta İddialari və Hüquqi Təminat Departamenti tərəfindən gələn sorğu əsasında hadisənin sığorta olunan və ya sığorta olunmayan sığorta hadisəsi olması barəsində bazanın analizinin aparılması;
- Şöbə əməkdaşlarının öz ixtisas kvalifikasiyarının artırılması, “Chartered Institute of Insurers” kursunda iştirakının koordonasiya edilməsi;
- Şirkətin anderraytinq siyasətinin və onun prosedur qaydalarının izah edilməsi üçün əməliyyat şöbəsi işçiləri üçün təlimlərin təşkil edilməsi;
- Sənədləşmə prosesinə nəzarət edilməsi: sığorta şərtlərinin buraxılmasına nəzarət etmək, onların düzgünlüyünə nəzarət etmək və tarif siyasətinə uyğunluğunun yoxlanılması;
- Bütun növ sığorta şərtlərinin yaxşılaşdırılması və sistemləşdirməsi prosesinin təşkil və koordinasiya edilməsi, könüllü sığorta şərtlərinin işlənib hazırlanması;
- Şirkətin tarif siyasətinin idarə edilməsi;
- Hesabatların tərtib edilməsi;
- Davam edən risklərin anderraytinqinin aparılması (tarifin müəyyən edilməsi, sığorta şərtlərinin müəyyən edilməsi, risklərin seçimi və s.);
- Müvafiq növ sığorta üçün kvotaların müəyyən edilməsi;
- Bir-başa rəhbərin təlimatlarının həyata keçirilməsi.
Biliklər:
- Ali təhsil – İqtisadiyyat, Hüquq;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dillərini sərbəst istifadə etmə bacarığı, Rus dili biliyi üstünlükdür;
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramını yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
- Bilavasitə vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilmək.
Təcrübə:
- Minimum 4 il iş təcrübəsi (fərqli sığorta istiqamətləri üzrə anderraytinq təcrübəsi).
Bacarıqlar:
- İdarəetmə və koordinasiya;
- Dəqiqlik və cavabdehlik;
- Komandada işləmək;
- İşə innovativ yanaşma.
Son müraciət tarixi: 5 avqust, 2022
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] mail adresinə göndərin.