Accessbank Korporativ satışlar üzrə Mütəxəssis vəzifəsinə işçi axtarır.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Mümkün olan satış kanalları vasitəsilə korporativ müştərilərin cəlb olunması;
• Yeni Korporativ müştərilərlə görüşlərin təyin edilməsi ilə yanaşı cari müştəriləri vaxtaşırı monitorinqi;
• Cari məhsulların satışının stimullaşdırılmasını və artırılmasını təmin edəcək təkliflərin reallaşdırılması;
• Satışların artırılması, bank məhsullarının təbliğ olunması üzrə tədbirlərin həyata keçirilməsi;
• Kredit və qeyri-kredit məhsullarının satışı, kross-satışların həyata keçirilməsi;
• Bank məhsulları və maliyyə məsələləri üzrə müştərilərə konsultasiyaların verilməsi;
• Satış üzrə təyin olunmuş planın icra olunması.
Tələblər:
• Ali təhsil;
• Bankda korporativ satış xidmətləri üzrə ən minimum 1 illik təcrübə;
• Azərbaycan, Rus və ya ingilis dillərini bilmək;
• Kompüter bilikləri: MS Office;
• Bank məhsullarını dərindən bilmək;
• Analitik düşünmə bacarığı;
• Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, kreativ və operativ;
• İşə peşəkar yanaşma və işdən kənar vaxtlarda bank haqqında müsbət rəy formalaşdırmaq bacarığı.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.