Sirab Ticari marketinq meneceri vəzifəsinə işçi axtarır.
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
- Kompüter bilikləri: MS Office - əla;
- Dil bilikləri: İngilis - yaxşı, Rus – yaxşı;
- Təcrübə: Ticari marketinq sahəsində ən azı 3 il, Marketinq sahəsində ümumi 5 il iş təcrübəsi;
- Marketinq sahəsi üzrə əsas biliklər;
- Datanı təhlil etmək, təhlil nəticəsində problemləri müəyyənləşdirmək və onların həll yollarını müəyyən etmək;
- Pərkandə bazarı və xüsusi ilə su və içki sektoru üzrə bilklər;
- Satış nöqtələrində istehlakçı yönümlü tətbiqetmələr, promosiya fəaliyyətləri, reklam və pop yerləşdirmə, qiymətləndirmə, araşdırma kimi mövzularında bilik və təcrübə;
- Ticarət tərəfdaşlığının inkişaf etdirilməsi yönündə danışıq bacarıqları;
- Yüksək səviyyədə təşkilatçılıq və planlaşdırma bacarığı.
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- Komanda üzvlərinin inkişaf və motivasiyasına müsbət təsir göstərəcək liderlik və idarəetmə bacarıqları;
- Aydın və inandırıcı ünsiyyət qurma bacarığı;
- Strateji və taktiki vizyona sahib olmaq;
- İşini sevmə və sürətli iş tempinə asanlıqla uyğunlaşa bilən.
Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:
- Marketinq sahəsi üzrə beynəlxalq və ya yerli sertifikat;
- Su və içki sektoru üzrə təcrübə.
İş barədə:
Strateji inkişaf, planlaşdırma və icraetmə üzrə:
- Marketinq və satış büdcəsi çərçivəsində illik ticari marketinq fəaliyyəti planının və büdcəsinin hazırlanması;
- Ticari marketinq fəaliyyətinin idarə edilməsi;
- Marka və satış strategiyalarını yaratmaq məqsədi ilə marketinq və satış komandası ilə sıx əlaqə yaradaraq fəaliyyətlərin təşkili;
- Marka strategiyalarına uyğun promosiya və kampaniyalar təklif etmək;
- Bazar araşdırmaları etmək;
- Müştəri ilə sıx əlaqə yaratmaq və ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
- Ölkə iqtisadiyyatın, bazardakı trendlərin və rəqib fəaliyyətlərinin yaxından izlənilməsi;
- Pərakəndə satış nöqtələri üçün marketinq strategiyalarının inkişaf etdirilməsi;
- Şirkətin marketinq hədəflərinə uyğun penetrasiyanın təmin edilməsi və bu məqsədlə satış ediləcək nöqtələrin müəyyənləşdirilməsi;
- Ticari marketinq xərclərinin planlaşdırılması, sistematik proseslərin icrası və büdcənin təqib edilməsi;
- Bazar tendensiyaları və imkanlarını izləmək, bazar payını artırmaq üçün layihə təklifləri hazırlamaq;
- Fəaliyyət planlarının sahədə ən təsirli şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün bölgə müdirləri ilə daim çalışılması;
- Dağıtım, sərgiləmə, rəf, mağazadakı fəaliyyət planlarının yaradılması və onların ən effektiv şəkildə həyata keçirilməsi üçün yoxlama (checklist) sisteminin qurulması və təqib edilməsi.
Təhlil və hesabat üzrə:
- Satış kanallarının səmərəliliyinin araşdırılması və planlaşdırılması;
- Aylıq, rüblük, altı aylıq məhsul/kanal satış müqayisələrinin aparılması və bu məlumatların müvafiq şöbələrlə bölüşdürülməsi, inkişaf üçün tədbirlər görülməsi;
- Rəqibləri araşdırmaq və təhlil etmək, lazımi hesabatları rəhbərliyə təqdim etmək;
- Qiymətlərin yerləşdirilməsi baxımından rəqib qiymətlərini təhlil edərək, rəqabətli qiymət strukturunun yaradılması;
- Bazar məlumatlarının təhlil edilməsi;
- Bütün sahə üzrə fəaliyyətlərin planlaşdırılması, fəaliyyətlərin icrasının təqibi və nəticə üzrə təhlillərin aparılması;
İş vaxtının norması:
- 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Vəzifə üzrə əmək haqqı:
- Namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “Ticari marketinq meneceri” yazmaqla [email protected] mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.