Bakı, 10 dekabr Fins.az
İmproteks Şirkətlər Qrupuna aşağıdakı vakansiya üzrə işçi tələb olunur:
Direktor müavini
Tələblər:
- Ali təhsil
- Yük avtomobilləri və ağır tikinti və kənd təsərrüfatı texnikası sahəsində minimum 3 il iş təcrubəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyətli və təşəbbüskarlıq
- Vəzifə öhdəlikləri üzrə mövqeyini izah və müdafiə etmək bacarığı;
- MS Office ilə qabaqcıl istifadəni bilməli;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;
- Ünsiyyətcil, səlist və aydın danışıq qabiliyyətinə malik olmalı
- Təqdimat bacarığına sahib olmalı;
- Yaş: 25-45;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış, İcarə, Servis və Marketinq şöbələrinin işini idarə edir və personal seçimində iştirak edir.
- Ümumi işin və xidmətlərin həcminin artırıması məqsədi ilə tədbirlər təşkil edir.
- Şirkətin strateqiyasının hazırlanmasında birbaşa iştirak edir.
- Şirkətin qiymət siyasətinin və endirim proqramlarının hazırlanması və inkişafı.
- Şirkətlərin təqdimatlarının, o cümlədən sərgilərdə iştirakının və digər tədbirlərin inkişaf etdirilməsində və həyata keçirilməsində iştirak edir.
- Yük avtomobilləri, ağır tikinti və kənd təsərrüfatı texnikası üzrə bazarın təhlilinin və araşdırmalarının aparılmasında iştirak edir və nəzarət edir
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərdə iştirak edir
- İşgüzar yazışmaların, korporativ danışıqların aparılmasını, təqdimatların keçirilməsini və təkliflərin verilməsni həyata keçirir.
- Rəqib fəaliyyətləri və kampaniyaları haqqında məlumatları rəhbərliyə bildirir
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edir; Tələb olunan sənədlər toplusunun əldə olunması və operativ şəkildə hazırlanmasını təşkil edir;
- Tender prosesində şirkəti təmsil edir;
Əlavə məlumat:
İş qrafiki: Həftə içi 6 gün, Bazar günü istirahət
Əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında
Maraq göstərən şəxslər öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə "Direktor müavini" sözünü qeyd etməklə [email protected] elektron poçtuna göndərə bilərlər.