VAKANSİYA

09 Dekabr

Ofis meneceri-VAKANSIYA

Bakı, 09 dekabr Fins.az

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

1. İşçilər üçün zəruri iş şəraitinin təmin edilməsi ilə bağlı işlərin görülməsi və nəzarətdə saxlanılması
2. Ofisin fəaliyyəti ilə bağlı inzibati işlərin görülməsinin təşkili
3. Təmizlik işlərinin və daxili otaqların səliqəli saxlanılmasını təşkil edilməsi
4. Göndərilməli və daxil olan sənədlərin qeydiyyatının aparılması və aidiyyəti üzrə bölüşdürülməsi
5. Texniki şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı daxil olan sifarişlərin aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi.
6. Sürücüləri koordinasiya etmək
7. İşə davamiyyəti nəzarət etmək
8. Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələb olunan keyfiyyətlər və əsas bacarıqlar:

1. Təhsili-Ali
2. İş təcrübəsi- Bu sahə üzrə ən azı 3 il
3. Azərbaycan, rus, ingilis dillərini bilməli
4. Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
5. Komanda da işləmək bacarığı
6. Həm yazılı, həm də şifahi ünsiyyət bacarıqları

Əmək haqqı 500-600 azn

İş qrafiki: Həftə içi 09:00-dan 18:00-a dək
Şənbə günü 10:00-dan 13:00-dək

Ünvan: Bakı şəh, Yasamal rayonu

E-mail: [email protected]