Trip.com Qrup və Türkiyə Turizm Tanıtım və İnkişaf Agentliyi (TGA) arasında imzalanan yeni strateji əməkdaşlıq müqaviləsi ölkəni dünya səyahətçiləri üçün “Super Məkan” kimi mövqeləndirməyi hədəfləyir.
Finss.az xəbər verir ki, bu tərəfdaşlıq Türkiyənin beynəlxalq turizm bazarındakı mövqeyini gücləndirəcək, eyni zamanda davamlı səyahət anlayışının təşviqinə və ölkənin mədəni, təbii irsinin daha geniş auditoriyaya çatdırılmasına xidmət edəcək.
Trip.com Qrupun məlumatına əsasən, bu il platformada Türkiyəyə uçuş biletlərinin sifarişi 38%, otel rezervasiyaları isə 16% artıb. Artımın əsas hissəsi Asiya ölkələrindən gələn turistlərin marağının yüksəlməsi ilə bağlıdır.
Yeni əməkdaşlıq çərçivəsində tərəflər həm səyahət əlaqələrinin artırılmasına, həm də Türkiyənin müxtəlif bölgələrinin turizm potensialının tanıdılmasına xüsusi önəm verəcəklər.
Əməkdaşlığın məqsədi ölkənin mədəni zənginliyini, təbiət gözəlliklərini və dinamik turizm təcrübələrini, xüsusilə Asiya regionunda yeni auditoriyalara tanıtmaqdır.

Trip.com Qrupun məlumatına görə, 2025-ci ilin ilk yarısında Türkiyəyə gələn turistlər üçün uçuş bileti rezervasiyaları ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 38% artıb. Otel sifarişlərində isə 16%-lik artım qeydə alınıb.
Ən çox sifariş edilən bazarlar arasında Böyük Britaniya, Almaniya və Çin ön sıralarda yer alır. Xüsusilə İndoneziyadan edilən rezervasiyalarda 178%-lik rekord artım müşahidə olunub.
Bu əməkdaşlıq Türkiyənin turizm hekayəsində yeni bir mərhələnin başlanğıcını qoyur – bu dəfə əsas diqqət məlumatlara, innovasiyaya və əməkdaşlığa yönəlib.
Trip.com Qrup və Türkiyə Turizm Tanıtım və İnkişaf Agentliyi (TGA) birgə şəkildə hava əlaqələrinin gücləndirilməsi, yerləşmə imkanlarının artırılması, eləcə də ölkədaxili turizm təcrübələrinin – görməli yerlər və turların zənginləşdirilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərəcək.
Tərəflər eyni zamanda birgə brend kampaniyaları həyata keçirərək səyahətçiləri Türkiyənin müxtəlif bölgələrini kəşf etməyə ruhlandırmağı planlaşdırır. Kampaniyada İstanbulun tarixi silueti, Kapadokyanın nağılı xatırladan mənzərələri, Antalyanın sahilləri, İzmirin mədəni irsi və Türkiyə mətbəxinin dad dünyası ön plana çıxacaq.
Trip.com Qrup özünün güclü marketinq və texnologiya ekosistemindən istifadə edərək dünyanın milyonlarla potensial səyahətçisinə çatmağı hədəfləyir.
Trip.com Qrupun Türkiyədə, o cümlədən İstanbul ofisində artan fəaliyyəti şirkətin yerli tərəfdaşlara dəstək vermək və ölkənin turizm ekosisteminin inkişafına uzunmüddətli töhfə vermək öhdəliyini bir daha təsdiqləyir.
Türkiyənin turizm cəlbediciliyini bir daha təsdiqləyən faktlardan biri də odur ki, İstanbul Trip.com Qrupun Trip.Best 2025 üçün Dünyanın Ən Yaxşı 100 Turizm Məkanı siyahısında yer alıb.
Trip.com Qrup Trip.com, Ctrip, Skyscanner və Qunar brendlərini birləşdirən aparıcı qlobal səyahət xidmətləri şirkətidir. Şirkət öz platformaları vasitəsilə səyahətçilərə dünya üzrə səyahət məhsulları və xidmətlərini münasib qiymətlərlə, daha məlumatlı şəkildə rezervasiya etməyə imkan yaradır.
1999-cu ildə təsis edilən Trip.com Qrup 2003-cü ildə NASDAQ-da, 2021-ci ildə isə Honq-Konq Birjasında (HKEX) listinqə daxil olub.
2019-cu il iyulun 15-də təsis edilən Türkiyə Turizm Tanıtım və İnkişaf Agentliyi (TGA) ölkəni daxili və beynəlxalq turizm bazarlarında güclü brend kimi tanıtmaq məqsədi daşıyır.
BMT-nin Turizm Təşkilatının məlumatına əsasən, Türkiyə dünyanın 4-cü ən böyük turizm qəbul edən ölkəsidir.
Agentlik turizm investisiyalarının payını gücləndirmək və xidmət keyfiyyətini yüksəltmək üçün qısamüddətli, orta və uzunmüddətli kommunikasiya və marketinq fəaliyyətləri həyata keçirir.
Ətraflı məlumat üçün: www.tga.gov.tr, www.goturkiye.com, əlaqə: [email protected]
