Pandemiyadan əvvəl bu rəqəm daha da yüksək olub və təxminən 30 milyon olub.
Fins.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, sərnişinlərin sayı pandemiyadan əvvəlki bu rəqəmi bir daha aşmağa çalışdıqca, bu gəmilərin lövbər saldığı bir çox Avropa limanı onların mövcudluğunu yenidən qiymətləndirib. Bəziləri ekoloji, sosial və iqtisadi problemləri əsas gətirərək, onları tamamilə qadağan etmək istəyirlər.
Transport Environment-in məlumatına görə, 2022-ci ildə Avropada fəaliyyət göstərən 218 kruiz gəmisi qitənin bütün avtomobillərindən dörd dəfə çox kükürd oksidi buraxıb. QHT bu ilin iyun ayında gəmilərdən gələn bu zəhərli hava çirkləndiricilərinin COVID-19-dan əvvəl olduğundan daha yüksək olduğunu aşkar edib.
Yerli iqtisadiyyata faydaları müzakirə olunmaqla, hər il Avropa şəhərlərinə gətirdikləri milyonlarla sərnişin orada yaşayan insanlar üçün problemlər yaradır.
2021-ci ildə Venesiya böyük kruiz gəmilərinin tarixi mərkəzində lövbər salmasını qadağan edib.
Laquna dəyən ziyan, YUNESKO-nun şəhəri daimi olaraq qadağan edilmədiyi təqdirdə nəsli kəsilməkdə olanlar siyahısına salmaqla hədələdiyini görüb.
Onlar iddia edirlər ki, böyük gəmilər çirklənməyə səbəb olur və onsuz da müntəzəm daşqınlardan əziyyət çəkən şəhərin təməllərini aşır. Qadağa o deməkdir ki, böyük kruiz və konteyner gəmiləri artıq Venesiyanın Giudecca kanalına daxil ola bilməz.
Əvvəlki qanunvericilik ləğv edilərək böyük gəmiləri dayandırmağa cəhdlər olub. Lakin 2019-cu ildə kruiz layneri Venesiyada limana çırpılaraq beş nəfərin yaralanması ilə təzyiq artıb.
Günel Məlikzadə
Fins.az