Türkiyə ilə Avropa arasında viza problemi getdikcə bezdirici xarakter alıb. Avropaya turistik məqsədlə getmək istəyənlər artıq üstünlük verdikləri ölkənin yox, viza ala biləcəkləri ölkənin konsulluğuna gedirlər. Onu ala bilənlər özlərini şanslı saysalar da, visanın qısa müddətinə təəccüblənirlər. Oxşar vəziyyət iş dünyasına da aiddir.
Fins.az Bloomberg-ə istinadən xəbər verir ki, İstanbul Ticarət Palatasının (İTO) sədri Şekib Avdagiç deyib:
“Aİ ölkələrinin viza proseslərinə az qala istismarçı yanaşma ilə, həddindən artıq şişirdilmiş sənədlər paketi ilə viza tələb edirik. Bunu qiymətləndirmək üçün 3 həftə vaxt lazımdır. Müvafiq olaraq, vizanın ümumi müddəti 10-12 həftədir. Nəhayət, imtina nisbətləri 20 faizi keçib. Əvvəllər 2-3 illik vizalar asanlıqla əldə edilirdisə, indi biz vizaların daha qısa müddətə verildiyini görürük. Rəhbərlər və menecerlər üçün qapıları daraldan Avropa, yük maşını sürücüləri üçün də eyni şeyi etməyə davam edərək, hər iki tərəf üçün ticarəti çətinləşdirir".
Türkiyə illik 225 milyard dollar ixrac edir və bu ixracatın 40%-i quru yolu ilə həyata keçirilir. Reysaş Logistics İdarə Heyətinin sədri Durmuş Döven “Bir ölkənin ticarətinin qarşısını almaq istəyirsinizsə, sadəcə olaraq onun logistikasını bloklayın” deyib və logistika sektorunun viza problemini belə izah edib: “Bunun qarşısını almaq üçün müxtəlif yollar var. Bir çox ölkələr də bunu edir. Bu, tonaj məhdudiyyətləri qoyur və yanacaq problemlərinə səbəb olur. Məsələn, Yunanıstan öz sürücülük vəsiqəsini tələb edir ki, bu da tamamilə əhəmiyyətsizdir. Dünyanın hər yerində etibarlı olan sürücülük vəsiqələri bəzən Yunanıstanda keçərli olmur. Vizadan kənarda da maneələr var. Amma Aİ ölkələri bunu ən yaxşı şəkildə viza ilə edir. Sürücü 15 günə səfər edir və 15 günlük viza verir" deyib.
Günel Məlikzadə
Fins.az