TENDER

11 Fevral

Müdafiə Nazirliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI MÜDAFİƏ NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1300162621

Təşkilatın ünvanı: Parlament prospekti 3

Tender predmeti: Təmizlik ləvazimatlarının satın alınması

Tenderin adi: Təmizlik ləvazimatlarının satın alınması

Təmizlik ləvazimatlarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Sanitar qovşağı təmizləmək üçün maye 1 lt 1 litrlik qablaşmada 800 ədəd
2 Xlorlu pasta 475 qr 470 qr-lıq qablaşmada 800 ədəd
3 Xlor 1 lt 1 litrlik qablaşmada 800 ədəd
4 Şüşə silən 750 ml(camsil) 750 ml-lik qablaşmada 800 ədəd
5 Mebel yağı 300 ml 300 ml-lik qablaşmada 1000 ədəd
6 Döşəmə təmizləmək üçün maye 2 lt 2 litrlik qablaşmada 800 ədəd
7 Sanitar qovşağı təmizləmək üçün turşu 600 ml 600 ml-lik qablaşmada 800 ədəd
8 Stolüstü təmizləmə bezi 34x35 sm Göstərilmiş ölçüdə 800 ədəd
9 Sanitar qovşağı təmizləmək üçün fırça Firça formasında 120 ədəd
10 Yuyucu toz əl üçün 450 qram 450 qramlıq qablaşmada 800 ədəd
11 Rezin əlcək (S,M,L ölçülərində) Göstərilmiş ölçüdə 1200 cüt
12 Hava təravətləndirici aparat üçün ehtiyyat balonu (okean və meyvə iyli) Standart formada 1000 ədəd
13 Hava təravətləndirici aparat Standart formada 100 ədəd
14 Təmizləmə bezi (ceyran dərisi) 20x30 sm Göstərilmiş ölçüdə 250 ədəd
15 Döşəmə silmək üçün dəsmal 50x50 sm Göstərilmiş ölçüdə 800 ədəd
16 Duş kabinə üçün təmizləyici maye 750 ml 750 ml-lik qablaşmada 500 ədəd
17 Zibil torba böyük 80x100 sm Göstərilmiş ölçüdə 2000 ədəd
18 Zibil torba balaca 50x60 sm Göstərilmiş ölçüdə 3500 ədəd
19 Universal mop dəsti 40 sm Göstərilmiş ölçüdə 200 ədəd
20 Mop ehtiyyatı 40 sm Göstərilmiş ölçüdə 800 ədəd
21 Universal map (şüşə silmək üçün) Standart formada 60 ədəd
22 Metlax silmək üçün maye 1 lt 1 litrlik qablaşmada 800 ədəd
23 Süpürgə xəkəndaz ilə Standart formada 100 ədəd
24 Vedrə 5 litr (dəmir) Göstərilmiş ölçüdə 100 ədəd
25 Xalça üçün təmizləyici maye 1 lt 1 litrlik qablaşmada 150 ədəd
26 İşçi forması Standart formada 60 ədəd
27 İşçi ayaqqabısı Standart formada 60 cüt
28 Əl-üz sabunu 70 qram 70 qramlıq qablaşmada 200 ədəd
29 Fırça süpürgə (əyri) Standart formada 1000 ədəd
30 Sanitar qovşaq üçün təravətləndirici Standart formada 800 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

12.02.2021 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.03.2021 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

16.03.2021 10:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

17.03.2021 10:00

İştirak haqqı: 120 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Azərbaycan Respublikası Müdafiə Nazirliyi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2021

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təhvil verilən malların dəyərinə uyğun köçürülmə üsulu

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Notarial qaydada təsdiq olunmaqla zəruridir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
01 fevraldan sonrakı tarixdə alınmaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olanməlumatları əhatə etməklə zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
01 fevraldan sonrakı tarixdə alınmaqla zəruridir
Nizamnamə
Notarial qaydada təsdiq olunmaqla zəruridir
Rekvizitlər
Notarial qaydada təsdiq olunmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
01 fevraldan sonrakı tarixdə alınmaqla zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olanməlumatları əhatə etməklə zəruridir
Rekvizitlər
Notarial qaydada təsdiq olunmaqla zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Notarial qaydada təsdiq olunmaqla zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
1 fevraldan sonrakı tarixdə alınmaqla zəruridir
Vergilərə və digər (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu üzrə) icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
1 fevraldan sonrakı tarixdə alınmaqla zəruridir
Nizamnamə
Notarial qaydada təsdiq olunmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
1 fevraldan sonrakı tarixdə alınmaqla zəruridir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 10 bal

İxtisas göstəriciləri üzrə
10
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 90 bal

Qiymət təklifi
90
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar nəzərə alınmaqla təqdim edilməlidir və tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə dəyəri 100 min ABŞ dollarından yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 5%-i həcmində təminat tələb ediləcəkdir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Yqubov Oruc
Müdafiə Nazirliyinin Tender komissiyasının üzvü
0125398060

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir