TENDER

03 Fevral

Azərsu tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRSU" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900001751

Təşkilatın ünvanı: Moskva prospekti 67, AZ 1012 Bakı,

Tender predmeti: polietilen fitinqlərin satın alınması

Tenderin adi: polietilen fitinqlərin satın alınması

polietilen fitinqlərin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Servis birləşməsi/ polietilen/ PE100/ d 63x32mm/ 16atm/ elektrofiziyon T SDR11 Servis birləşməsi/ polietilen/ PE100/ d 63x32mm/ 16atm/ elektrofiziyon T SDR11 1400 ədəd
2 Servis birləşməsi/ polietilen/ PE100/ d 90x32mm/ 16atm/ elektrofiziyon T SDR11 Servis birləşməsi/ polietilen/ PE100/ d 90x32mm/ 16atm/ elektrofiziyon T SDR11 1400 ədəd
3 Keçid/ polietilen/ d 63x50mm/ iç yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 63x50mm/ iç yivli/ SDR11 400 ədəd
4 Keçid/ polietilen/ d 63x50mm/ çöl yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 63x50mm/ çöl yivli/ SDR11 400 ədəd
5 Keçid/ polietilen/ d 50x40mm/ iç yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 50x40mm/ iç yivli/ SDR11 400 ədəd
6 Keçid/ polietilen/ d 50x40mm/ çöl yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 50x40mm/ çöl yivli/ SDR11 400 ədəd
7 Keçid/ polietilen/ d 40x32mm/ iç yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 40x32mm/ iç yivli/ SDR11 1000 ədəd
8 Keçid/ polietilen/ d 40x32mm/ çöl yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 40x32mm/ çöl yivli/ SDR11 400 ədəd
9 Keçid/ polietilen/ d 32x25mm/ iç yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 32x25mm/ iç yivli/ SDR11 4000 ədəd
10 Keçid/ polietilen/ d 32x25mm/ çöl yivli/ SDR11 Keçid/ polietilen/ d 32x25mm/ çöl yivli/ SDR11 400 ədəd
11 Servis birləşməsi/ polietilen/ PE100/ d 140x32mm/ 16atm/ elektrofiziyon T SDR11 Servis birləşməsi/ polietilen/ PE100/ d 140x32mm/ 16atm/ elektrofiziyon T SDR11 100 ədəd
12 Birləşdirici/ polietilen/ PE100/ d 140mm/ 16atm/ elektrofiziyon SDR11 Birləşdirici/ polietilen/ PE100/ d 140mm/ 16atm/ elektrofiziyon SDR11 100 ədəd
13 Birləşdirici/ polietilen/ PE100/ d 180mm/ 16atm/ elektrofiziyon SDR11 Birləşdirici/ polietilen/ PE100/ d 180mm/ 16atm/ elektrofiziyon SDR11 50 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 65111000-4 İçməli su paylanması,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

03.02.2021 12:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.02.2021 18:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.03.2021 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.03.2021 18:00

İştirak haqqı: 400 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

sifariş uyğun partiyarlyalarla, sifarişdən 10 təqvim günü ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Qaimə faktura əsasən (fakt üzrə) təqvim olunmuş hesab fakturaya görə 15 gün ərzində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Satınalan təşkilat təqdim olunan sənədləri əslini, əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surətlərinin tələb edə bilər
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Satınalan təşkilat təqdim olunan sənədləri əslini, əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surətlərinin tələb edə bilər
Nizamnamə
Satınalan təşkilat təqdim olunan sənədləri əslini, əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surətlərinin tələb edə bilər
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Satınalan təşkilat təqdim olunan sənədləri əslini, əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surətlərinin tələb edə bilər
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Satınalan təşkilat təqdim olunan sənədləri əslini, əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surətlərinin tələb edə bilər
Rekvizitlər
Satınalan təşkilat təqdim olunan sənədləri əslini, əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surətlərinin tələb edə bilər
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Satınalan təşkilat təqdim olunan sənədləri əslini, əsli olmadığı halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surətlərinin tələb edə bilər
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Təchiz olunacaq malların minimum 10 (on) faizi həcmində anbar qalığının mövcudluğu barədə təsdiq edən sənədin təqdim edillməsi
15
Tələb olunan sənədlər
Tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu son 3(üç) il üzrə oxşar malların təchizatı və həcmi üzrə icra edilmiş müqavilə təqdim edilməsi
15
Tələb olunan sənədlər
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
tender təklifi elektron satın almanın açılışından sonra ən azı 45 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
müqavilə məbləğinin üç faizi həcmində
Qiymət təklifi
70
Bütün vergilər manatla bütün bəndlər üzrə təqdim olunmalıdır. Tender təklifi portala işlənərkən təklifin qüvvədə olma müddəti göstərilməlidir. Müddət göstərilmədiyi halda tender əsas şərtlər toplusunun tələblərinə uyğun olaraq 45 bank günü kimi qəbul ediləcəkdir
Tender təklifinin təminatı
-
tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində təqdim olunmalıdır. Tender təklifinin təminatı, tender təklifiərinin qüvvədə olma müddəti bitdikdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır (təkliflərin açılış tarixdən sonra 75 bank günü)

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 45 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 75 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Elçin İbrahimov
mühəndis
050 323 64 99

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir