TENDER

03 Fevral

Dəftərxana mallarının satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ƏDLİYYƏ NAZİRLİYİ MƏHKƏMƏ EKSPERTİZASI MƏRKƏZİ

Təşkilat VOEN: 1700326621

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Dəftərxana mallarının satın alınması

Tenderin adi: Dəftərxana mallarının satın alınması

Dəftərxana mallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Dəftərxana malları Kağız A4 3200 ədəd
2 Dəftərxana malları Kağız A3 50 ədəd
3 Dəftərxana malları Arxiv qovluğu 200 ədəd
4 Dəftərxana malları Zərf A3 23000 ədəd
5 Dəftərxana malları Zərf A4 5000 ədəd
6 Dəftərxana malları Zərf B4 25000 ədəd
7 Dəftərxana malları Zərf A5 15000 ədəd
8 Dəftərxana malları Diyircəkli qələm 2500 ədəd
9 Dəftərxana malları Skoç böyük 20 ədəd
10 Dəftərxana malları Gel qələm 500 ədəd
11 Dəftərxana malları Dəftərxana kitabı 60v 50 ədəd
12 Dəftərxana malları Stepler 50 ədəd
13 Dəftərxana malları Stepler ehtiyatı 1000 ədəd
14 Dəftərxana malları Qeyd kağızı 200 ədəd
15 Dəftərxana malları Yapışqan(kley) 50 ədəd
16 Dəftərxana malları Skrepka 500 ədəd
17 Dəftərxana malları Fayl A4 300 ədəd
18 Dəftərxana malları Yaylı qovluq 500 ədəd
19 Dəftərxana malları Sıxaclı qovluq 50 ədəd
20 Dəftərxana malları Rezinli qovluq 50 ədəd
21 Dəftərxana malları Telli dosye 100 ədəd
22 Dəftərxana malları Marker 50 ədəd
23 Dəftərxana malları Xətkeş 30 ədəd
24 Dəftərxana malları Sadə qələm 1000 ədəd
25 Dəftərxana malları Ağardıcı 250 ədəd
26 Dəftərxana malları Pozan 30 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

03.02.2021 12:50

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.02.2021 17:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.03.2021 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

05.03.2021 17:00

İştirak haqqı: 132 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Xaqani küçəsi-24

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

11ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Hesab faktura, Vergi hesab faktura və Elektron qaimə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Mütləqdir
Nizamnamə
Mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləqdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mütləqdir
Rekvizitlər
Mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 70 bal

Alınacaq dəftərxana mallarının müasir tələblərə və göstəricilərə uyğunluğu
20
Alınacaq dəftərxana mallarının dövrün tələblərinə cavab verməsi
Təqdim olunacaq dəftərxana mallarının orijinal olması
25
Təqdim olunacaq dəftərxana mallarının keyfiyyətli olması
İddiaçıların kadır və texniki imkanları
10
Dəftərxana mallarının nəqliyyat vasitəsilə çatdırılması
Alınacaq dəftərxana mallarının tələb olunan vaxtda təhvil verilməsi
15
Alınacaq dəftərxana mallarının zamanında təhvil verilməsi
 

Qiymət təklifi:: 30 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklifin təqdim edildiyi gündən 30 Bank günü
Müqavilənin təminatı
-
 
Qiymət təklifi
30
Aşağı qiymət
Tender təklifinin təminatı
-
1%

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Kərimov Rauf
Maliyyə və təminat şöbəsinin məsləhətçisi (mühasib)
+994703820707

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir