TENDER

28 Yanvar

Hazır yemək(keytrinq) satınalınması – TENDER

Təşkilatın adı: "MİNGƏÇEVİR ŞƏHƏR MƏRKƏZİ XƏSTƏXANASI" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 2701171541

Təşkilatın ünvanı: Mingəçevir şəhəri, 20 Yanvar küçəsi 12

Tender predmeti: Hazır yemək(keytrinq) satınalınması

Tenderin adi: Hazır yemək(keytrinq) satınalınması

Hazır yemək(keytrinq) satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Hazır yemək (ketrinq) "Təhsil müəssisələrində, xəstəxanalarda və sosial sahənin digər ictimai müəssisələrində vətəndaşların qida normalarının tətbiq edilməsi haqqında" Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 1994-cü il 9 mart tarixli 103 saylı qərarı ilə müəyyən olunmuş qida normaları əsasında 1 (bir) il ərzində həftənin 7 (yeddi) günü, sutkada 3 dəfə olmaqla əvvəlcədən sifarişçi tərfindən bildiriləçək xəstə sayına uyğun olaraq (ümumilikdə 2021-ci il üçün 60250 nəfər xəstə sayının olması ehtimal edilir ) yemək ilə təmin edilməsi. 60250 nəfər

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.01.2021 21:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.02.2021 22:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

28.02.2021 03:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

01.03.2021 22:00

İştirak haqqı: 775 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Mingəçevir şəhəri, 20 Yanvar küçəsi, 12

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 (bir) il ərzində həftənin 7 (yeddi) günü, sutkada 3 dəfə olmaqla əvvəlcədən sifarişçi tərfindən bildiriləçək xəstə sayına uyğun olaraq yemək ilə təmin edilməsi.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

1 il ərzində hər gün 3 dəfə həftənin 7 günü Yemək ilə təmin edilməsi şərti ilə 15 gündən bir təhvil təslim aktları təsdiqləndikdən sonra 10gün ərzində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış. Sənədin yüklənməsi vacibdir
Azərbaycan Respublikasının Dövlət Sosial Müdafiə Fondundan ödənilməsi vaxtı keçmiş borcunun olub-olmaması haqqında rəsmi sənəd
Sənədin yüklənməsi vacibdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədin yüklənməsi vacibdir
Rekvizitlər
Sənədin yüklənməsi vacibdir (Notariat təsdiqli)
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədin yüklənməsi vacibdir (Notariat təsdiqli)
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Sənədin yüklənməsi vacibdir (Notariat təsdiqli)
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayış qanunvericiliklə müəyyən olunmuş son hesabat dövrünü əhatə etməlidir. Sənədin yüklənməsi vacibdir
Nizamnamə
Sənədin yüklənməsi vacibdir (Notariat təsdiqli)
Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyində qida təhlükəsizliyi qeydiyyatına alınması haqqında sənəd.(çıxarış)
Sənədin yüklənməsi vacibdir
 
İxtisas göstəriciləri:
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
Sənədin yüklənməsi vacibdir. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması haqqında rəsmi təsdiqli sənədlərin təqdim olnması
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 10 bal

Bənzər sahədə iş təcrübəsi
10
Son 1 (bir) ildə bənzər sahədə iş təcrübəsi olarsa maksimal bal (10 bal) veriləcəkdir. Əks halda bal verilməyəcəkdir.
 

Qiymət təklifi:: 90 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin ümumi məbləğinin 5 % -i həcmində bank təminatı
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır)
Qiymət təklifi
90
Ən aşağı qiymət təklifi verən iddiaçı maksimum balla qiymətləndiriləcəkdir və Qiymət təklifinə ( nəqliyyat , quraşdırm , avdanlıqda istifadə təlimatı, vergilər, rüsumlar və s. xərclər) daxil edilməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 70 bank günü qüvvədə olmalıdır).

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 40 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 70 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Şahlar Məmmədov
Satınalma şöbəsinin şöbə müdiri
+994555004599

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir