TENDER

19 Yanvar

Azəristiliktəchizat tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRİSTİLİKTƏCHİZAT" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700531291

Təşkilatın ünvanı: AZ1123, Bakı şəhəri, Xətai rayonu Xudu Məmmədov küçəsi 3,

Tender predmeti: Elektrotexniki avadanlıqlar və onların ehtiyyat hissələrinin təmirinin satınalması

Tenderin adi: Elektrotexniki avadanlıqlar və onların ehtiyyat hissələrinin təmirinin satınalması

Elektrotexniki avadanlıqlar və onların ehtiyyat hissələrinin təmirinin satınalması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Elektrotexniki avadanlıqlar və onların ehtiyyat hissələrinin təmirinin satınalması Şərtlər toplusunda qiymət cədvəlinə uyğun 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50312000-5 Kompüter texnikasına texniki xidmət və təmir,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

19.01.2021 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.02.2021 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.02.2021 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

18.02.2021 12:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Xətai rayonu Xudu Məmmədov 3

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqaviləyə əsasən

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürlümə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tələb olunur
Rekvizitlər
Tələb olunur
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunur
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunur
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tələb olunur
Nizamnamə
Tələb olunur
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tələb olunur
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 10 bal

Keyfiyyət göstəriciləri
5
Tələb olunur
Maddi-texniki bazanın mövcudluğu
5
Tələb olunur
 

Qiymət təklifi:: 90 bal

Qiymət təklifi
90
Tender təklifi manatla , bütün vergilər daxil və bütün bəndlər üzrə qiymətləndirilərək təqdim olunmalıdır.Bütün bəndlər üzrə qiymətləndirilməmiş təkliflər natamam təklif kimi qəbul olunub kənalaşdırılcaq. • Təklif olunacaq malların mənşə, uyğunluq, keyfiyyət sertifikatları, istehsalçının sınaq nəticələrini təsdiq edən sənədlər və ümumiyyətlə malların keyfiyyətinin müəyyənləşdirilməsi üzrə digər mövcud sənədlər təqdim olunmalıdır • İstehsalçı tərəfindən verilmiş rəsmi təmsilçilik hüququna malik olmasını təsdiq edən sənəd təqdim olunmalıdır Sifarişçi tələb edərsə malların nümunəsi təqdim olunmalıdır. Sifarişçinin tələbi əsasında bütün bütün sınaqlar malgöndərənin (podratçının) hesabına həyata keçirilməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı təklifin 1%-i həcmində təqdim olunmalıdır. Tender təklifnin təminatı təklifin qüvvədə olma müddətindən ən azı 30 bank günü çox qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifnin qüvvədə olma müddətindən 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Zamiq Səmədov
aparıcı mühəndis
579-52-98

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir