TENDER

17 Dekabr

İnnovasiyalar Mərkəzi tender elan edir

Bakı 17 dekabr Fins.az

Təşkilatın adı: "İNNOVASİYALAR MƏRKƏZİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1502467501

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Həsən Əliyev küçəsi 36

Tender predmeti: SİEM sistemlərin satın alınması

Tenderin adi: SİEM sistemlərin satın alınması

SİEM sistemlərin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Texniki dəstək 1 (bir) illik “24x7” tipli texniki dəstək. 1 il
Təlim 2 (iki) mütəxəssisi üçün təklif etdiyi məhsul üzrə sertifikatlaşmış təlimçilər tərəfindən təlim 1 ədəd
SİEM sistemi Təhlükəsizlik sistemlərinin gücləndirilməsi məqsədilə SİEM sistemləri. 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 48732000-8 Məlumat təhlükəsizliyi proqram paketi,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

17.12.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

14.01.2021 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

25.01.2021 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

26.01.2021 11:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Həsən Əliyev küçəsi 36

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

14 (on dörd) təqvil günü ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təqdim edilən sənədlər (qaimələr, aktlar, digər sənədlər) əsasında mallar/xidmətlər/işlər Sifarişçiyə təhvil verildikdən sonra 15 (on beş) bank günü ərzində aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi, potensial texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumatı.
İddiaçının səriştəliliyi həyata keçirilmiş layihələrlə təsdiq olunmalıdır. İddiaçı görülmüş işlərin təhvil təslim aktı, müqavilə və ya referans məktubu yükləməlidir, bu sahədə peşəkar potensiala, həmçinin zəruri həcmdə təcrübəli işçi qüvvəsinə malik olması barədə yazılı məlumat.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
Rekvizitlər
Bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 illik dövr üzrə müvafiq bank hesablarından çıxarış.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyesterindən çıxarış.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-ci il üzrə təqdim olunmuş və təsdiq olunmuş vergi hesabatı.
İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
Məhsulun istehsalçısından “istehsalçı avtorizasiya məktubu” təqdim etməlidir; sənədin yüklənməsi vacibdir.
Nizamnamə
Nizamnamənin surətini yüklənməsi vacibdir.
 
İxtisas göstəriciləri:
İxtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu
İddiaçının layihə qrupu, SIEM layihələrində və ya digər icra olunmuş İT layihələrində təcrübəsi olan işçilərdən ibarət olmalıdır və bu istiqamətdə səriştəni sübut etmək üçün sertifikatlara malik olması arzuolunandır.
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması.
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması ilə bağlı yazılı məlumat.
Ən azı 2 (iki) il müvafiq sahə üzrə fəaliyyətinin olması
İddiaçının səriştəliliyi həyata keçirilmiş layihələrlə təsdiq olunmalıdır. İddiaçı görülmüş işlərin təhvil təslim aktı, müqavilə və ya referans məktubu yükləməlidir.
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması;
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması ilə bağlı yazılı məlumat.
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 2 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi.
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 2 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi ilə bağlı yazılı məlumat.
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması;
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması ilə bağlı yazılı məlumat.
İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması;
İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması.
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması;
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması haqqında müvafiq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təqdim edilmiş arayış.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

SIEM həllinin texniki xüsusiyyətlərinə və tələblərinə tam cavab verdiyi təqdirdə
40
SIEM həllinin texniki xüsusiyyətlərinə və tələblərinə (şərtlər toplusuna uyğun) tam cavab verdiyi təqdirdə - 40 bal
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır).
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin ümumi məbləği 100.000,00 (bir yüz min) ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa satınalma müqaviləsinin 2%-i miqdarında müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı təqdim edilməlidir və müqavilənin icrası zamanı qüvvədə olmalıdır.
Qiymət təklifi
60
Malların/xidmətlərin qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclər (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilməklə hesablanmalıdır. Qiymət meyarı üzrə nisbi qiymət (QMNQ): 60 bal: Təyin edilmiş meyarlar üzrə qiymətləndirmənin aparılması üçün riyazi düstur: Qiymət meyarı üzrə (QMNQ): 1-ci mərhələ (ümumi təkliflərin qiymətləndirilməsi): Ehtimal olunan qiymət (EOQ) < Təqdim olunmuş təklif (TOK) Bu halda təqdim olunmuş tender təklifi qiymətləndirmədən kənarlaşdırılır. 2-ci mərhələ (ehtimal olunan qiymətdən aşağı): Ən aşağı qiymət təklifinin (ƏAQT) nisbi qiyməti (NQ) = 60 Digər qiymət təkliflərinin (DQT) nisbi qiyməti (NQ) = (ƏAQT x ƏAQT NQ)/DQT
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır).

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Şəhriyar Şirinbəyli
hüquqşünas
+994 12444-74-44/daxili 2657

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir