TENDER

24 Noyabr

DSMF tender elan edir

Təşkilatın adı: "DÖVLƏT SOSİAL MÜDAFİƏ FONDU" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1300050781

Təşkilatın ünvanı: Həsən bəy Zərdabi 80

Tender predmeti: Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yeni yaradılmış Arxiv və Sosial Ödəniş İşlərinin İnventarlaşdırılması üzrə Mərkəzi Filialı üçün odadavamlı, metal arxiv rəflərinin və köməkçi vasitələrin satın alınması

Tenderin adi: Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yeni yaradılmış Arxiv və Sosial Ödəniş İşlərinin İnventarlaşdırılması üzrə Mərkəzi Filialı üçün odadavamlı, metal arxiv rəflərinin və köməkçi vasitələrin satın alınması

Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yeni yaradılmış Arxiv və Sosial Ödəniş İşlərinin İnventarlaşdırılması üzrə Mərkəzi Filialı üçün odadavamlı, metal arxiv rəflərinin və köməkçi vasitələrin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Üçlü cüt üzlü qapısız hərəkətli, 300*75*255H Odadavamlı metal Arxiv rəfləri 225 ədəd
Üçlü tək üzlü yarım sabit, 300*38*255H Odadavamlı metal Arxiv rəfləri 42 ədəd
Üçlü cüt üzlü qapılı hərəkətli, 300*78*255H Odadavamlı metal Arxiv rəfləri 42 ədəd
İkili tək üzlü yarım sabit, 200*38*255H Odadavamlı metal Arxiv rəfləri 106 ədəd
İkili iki üzlü tam sabit, 200*75*255H Odadavamlı metal Arxiv rəfləri 34 ədəd
İkili cüt üzlü qapısız hərəkətli, 200*75*255H Odadavamlı metal Arxiv rəfləri 909 ədəd
İkili cüt üzlü qapılı hərəkətli, 200*78*255H Odadavamlı metal Arxiv rəfləri 174 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

11.11.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.12.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.12.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.12.2020 15:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

H.Zərdabi 80

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2021

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürülmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Mütləqdir (sənədin orijinalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa, notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir)
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
Mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləqdir (notarial qaydada təsdiq olunmuş)
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
Mütləqdir
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə məlumat
Mütləqdir (Statistika Komitəsindən alınmalıdır. Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir.)
Nizamnamə
Mütləqdir (notarial qaydada təsdiq olunmuş)
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mütləqdir (2019-cu il üzrə)
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin texniki imkanlarının işçi qüvvəsinin idarəetmə səriştəsinin, etibarlılığının olması
Mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Zəruridir
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması
Mütləqdir
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi
Mütləqdir
Rekvizitlər
Rəhbər şəxsin imzası ilə təsdilənmiş sənədin surəti
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Mütləqdir (sənədin orijinalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa, notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir) - 10.11.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul ediləcəkdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 15 bal

Mallara verilən zəmanət
10
Təklif edilən mala minimum 3 il və daha çox zəmanət təqdim edən iddiaçı ən yüksək balla (10 bal), digər iddiaçılar 0 balla qiymətləndiriləcəkdir.
Malların çatdırılma müddəti
5
Malların çatdırılması ilə əlaqədar ən səmərəli (ən qısa müddətdə çatdıran) iddiaçıya 5 bal veriləcəkdir. İşləri 01.07.2021-ci il tarixdən sonra təhvil verən iddiaçı qiymətləndirilməyəcəkdir.
 

Qiymət təklifi:: 85 bal

Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin ümumi məbləğinin 2%-i miqdarında
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi ilə birlikdə tender təklifi dəyərinin 1% -i məbləğində təminat (bank zəmanəti formasında) təqdim edilməlidir (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır).
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklifin açıldığı tarixdən sonra azı 30 bank günü
Qiymət təklifi
85
Açıq tender təkliflərinin qiymətləndirilmiş qiyməti üzrə balı aşağıdakı göstərilən düsturla hesablanır: X=Ul/U x 85 X-təklifin balı; Ul-ən aşağı qiymətləndirilmiş qiyməti olan təklif; U-təklifin qiymətləndirilmiş qiyməti.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Cavid Şeydayev
Fondun Aparatının Satınalmaların Təşkili və Təchizat departamentinin müdiri
530-29-03

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir