TENDER

16 Noyabr

Sahibkarlığın İnkişafı Fondu tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ SAHİBKARLIĞIN İNKİŞAFI FONDU" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXS

Təşkilat VOEN: 1305619841

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Şərifzadə küç., 172

Tender predmeti: Avtonəqliyyat vasitələrinin alınması

Tenderin adi: Avtonəqliyyat vasitələrinin alınması

Avtonəqliyyat vasitələrinin alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Pikup tipli (4 qapılı) Şərtlər toplusuna uyğun göstəricilərə malik (Bölmə 6.tam göstərilib) (Mühərrik gücü: 2.4-3.0, Sürət qutusu: Mexaniki, Rəng: Ağ,Ötürücü:Tam (4x4),Yanacaq növü: Dizel,Yürüş: 0 kmvə s.) 1 ədəd
Sedan tipli (4 qapılı) Şərtlər toplusuna uyğun göstəricilərə malik (Bölmə 6. tam göstərilib) (Mühərrik gücü: 2.4-3.0, Sürət qutusu:6AT Rəng: qara ,Yanacaq növü: Benzin,Yürüş: 0 km və s.) 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 34115000-6 Digər minik avtomobilləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

16.11.2020 12:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.12.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.12.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

16.12.2020 12:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, M.Şərifzadə 172

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin sonunadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqaviləyə əsasən

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Zəruridir (01.09.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış arayış qəbul ediləcəkdir)
Rekvizitlər
imza və möhürlə təsdiq edilməli
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 (bir) ili əhatə etməlidir
Nizamnamə
Nizamnamənin surəti təqdim olunduğu halda son 3 ayı əhatə etməklə notarial qaydada təsdiq olunmalı və portala yüklənməlidir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son 1 (bir) ili əhatə etməlidir (vergi bəyənnaməsi)
Mikro, kiçik, orta və ya iri sahibkarlıq subyektinə aid olmasına dair məlumat
iddiaçının hansı sahibkarlıq subyektinə aid olması göstərilməlidir (müvafiq təsdiqedici sənəd olmalıdır)
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Vergilər Xidmətindən əldə olunmuş məktubun əsli skan olunmuş şəkildə və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notariusda təsdiq olunmuş versiyası yüklənməlidir.
 
İxtisas göstəriciləri:
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
Təsdiqedici sənədlər
Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması
Təsdiqedici sənədlər
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Avtomobillərin istismarına verilən zəmanət müddəti (texniki və maliyyə imkanlarının olması)
10
Ən çox nəqliyyat vasitələrinə yürüş məsafəsinə və ya müəyyən müddətə texniki zəmanətini təklifdə göstərən iddiaçı 10 balla, qalan iddiaçılar 0 balla qiymətləndiriləcəkdir (təsdiq edici sənədlər Təklif olunan məhsuln/xidmətin detallı təsviri, istehsalçı şirkət tərəfindən təyin olunmuş məhsulun kodu, seriya nömrəsi, Texniki dəstəyin əhatə etdiyi xidmətlər siyahısı)təqdim olunan nəqliyyat vasitələrinə İstehsalçı tərəfindən İstehsalçının standart zəmanəti təqdim olunmalıdır.
Avtomobillərin çatdırılması müddəti (müvafiq sahədə peşəkarlığının, idarəetmə səriştəsinin olması)
10
Müqavilə bağlandıqdan sonra 2020-ci ilin sonunadək malları çatdıran iddiaçı 10 balla, qalan iddiaçılar 0 balla qiymətləndiriləcəkdir
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Tender təklifinin təminatı
-
tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır və ya tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı portal vasitəsilə təqdim edilir. Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 3 faizi həcmində müəyyən olunur
Qiymət təklifi
80
Tender təklifində və qiymət cədvəlində işin ayrılıqda qiyməti və ümumi qiyməti göstərilməlidir. Qiymət cədvəlində göstərilən qiymətlər, bütün xərclər, o cümlədən vergi, rüsum, çatdırılma və digər xərclər nəzərə alınmaqla əsas şərtlər toplusunda göstərilən işlərin bütün həcmini əhatə etməklə təqdim edilməlidir. İddiaçılar tərəfindən təqdim olunan təkliflər satınalan təşkilat tərəfindən bütün bu xərclər daxil olmaqla başa düşüləcək və qiymətləndirmə buna uyğun aparılacaqdır. Tender təklifində və qiymət cədvəlində təklif olunan işlər tenderin əsas şərtlər toplusunda tələb olunan texniki xüsusiyyətlərə və parametrlərə (Bölmə 6.) uyğun olmalıdır. Müsabiqəyə təqdim olunmuş tender təklifləri dəyərə görə balların hesablanması aşağıdakı düsturla müəyyən olunur: təkliflərin balları ən aşağı təklif olunan qiymətin müqayisə edilən qiymətə nisbətinin 80-ə vurmaqla əmələ gəlir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Əyyub Abdullayev
aparıcı mütəxəssis
+994123102302

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir