TENDER

13 Noyabr

AzInTelecom tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikası Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin “Azerbaijan International Telecom (AzInTelecom)” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 9900048721

Təşkilatın ünvanı: Əlibəy Hüseynzadə, 74. AZ 1009

Tender predmeti: "AzInTelecom" MMC-nin Data Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sisteminin texniki dəstək xidmətlərinin satın alınması

Tenderin adi: "AzInTelecom" MMC-nin Data Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sisteminin texniki dəstək xidmətlərinin satın alınması

"AzInTelecom" MMC-nin Data Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sisteminin texniki dəstək xidmətlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
“AzInTelecom” MMC-nin Data Mərkəzində quraşdırılmış yanğınsöndürmə sisteminin texniki dəstək xidmətlərinin” Şərtlər toplusunda ətraflı qeyd olunub 1 il

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

13.11.2020 12:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.12.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.12.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

14.12.2020 15:00

İştirak haqqı: 70 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Əlibəy Hüseynzadə 74

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

1 il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Göstərilən xidmətin ödənişi rübülk və ya aylıq əsasında (RFP sənədinin 5-ci Bölümündə qeyd olunan müvafiq xidmətlərin göstərilməsi qrafiki əsasında) göstərildikdən sonra, təhvil-təslim aktına uyğun

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Skan forması təqdim olunsun
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Skan forması təqdim olunsun
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Skan forması təqdim olunsun
Rekvizitlər
Skan forması təqdim olunsun
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Skan forması təqdim olunsun
Statistika komitəsindən kiçik, orta və ya iri sahibkar olduğu barədə arayış
Skan forması təqdim olunsun
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Skan forması təqdim olunsun
NDA (Məlumatların açıqlanmaması barədə rəsmi sənəd) imzalanması
Skan forması təqdim olunsun
Nizamnamə
Skan forması təqdim olunsun
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Texniki qrupun ixtisası və sertifikatlaşdırılması (Service Team qualifications and certifcation)
5
Cəlb olunacq mütəxəssislərin tələblərə cavab verən müvafiq sertifikat/lisenziyalar təqdim olunmalıdır
SLA UYĞUNLUQ - FM200 +Novec 1230, Siemens panel, Siemens Fire Alarm system
7
İcraçının səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən imzalanmış zəmanət məktubu və müvafiq Xidmət Səviyyəsinin təmin edilməsi üçün İddiaçının daxili prosedurları - yazılı şəkildə : iş qrafikləri, sorğuların emal və icra olunması üçün idarəetmə prosesləri haqqında məlumat
Subpodrat işləri
4
İddiaçının təsdiqini və subpodrata veriləcək işlərin siyahısını özündə birləşdirən zəmanət məktubu: subpodratçı tərəfindən həyata keçiriləcək iş həcmi müvafiq məbləğlərlə birlikdə və subpodratçı barədə məlumat təqdim olunmaqla dəqiq göstərilməlidir - İddiaçının səlahiyyətli şəxsi tərəfindən imzalanmalıdır
24/7 çağrı xidməti
8
24/7 çağrı xidmətinin təmin edilməsi üçün İddiaçının daxili prosedurları - yazılı şəkildə : iş qrafikləri, soğuların emal və icra olunması üçün idarəetmə prosesləri haqqında məlumat. Hazırda müştərilərə bu növ xidmətlərin təqdim edilməsini təsdiq edən sorğu siyahıları, iş qrafikləri, müqavilələr və s.
Subpodratçı üçün tələblər (İddiaçı layihə işlərinin müəyyən bir qismini subpodrat vasitəsilə yerinə yetirmək niyyətində olduğu təqdirdə, İddiaçı Subpodratçı haqqında ətraflı məlumat təqdim etməlidir)
5
1) İddiaçı tərəfindən eyni xidmətlərin göstərilmiş olduğu ən azı 3 Müştəridən Tövsiyə məktubu. Tövsiyə məktublarında bu cür xidmətlərin növü və göstərildiyi müddət qeyd olunmalıdır 2)Göstərilən xidmətlərin təsviri: Layihənin adı, təsviri, yerinə yetirilmə qrafikləri və s. verilməklə son 3 il ərzində imzalanmış ən azı 3 müqavilə. 3)Cəlb olunacq mütəxəssislərin tələblərə cavab verən müvafiq sertifikat/lisenziyalar təqdim olunmalıdır
Rəsmi partnyorluq
6
Iddiaçının Partnyorluq stratusunu və təqdim edilən xidmətlərinin Azərbaycan Respblikasında satışına icazə verən İstehsalçı tərəfindən təqdim olunmuş (səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən imzalanmış) rəsmi sənəd. Təklif edilən sistem/materiallar müxtəlif istehsalçılara aid olduğu halda hər təklif edilən həll üçün ayrı sənəd təqdim olunmalıdır.
Ödəmə şərtləri
2
İddiaçı Müştərinin təklif etdiyi ödəniş şərtlərini təsdiqləyir. Ödəniş şərtləri İddiaçının səlahiyyətli şəxs tərəfindən imzalanan kommersiya təklifində göstəriləcəkdir
Xüsusi icazələr
5
Azərbaycan Respublikasının səlahiyyətli orqanı (Fövqəladə Hallar Nazirliyi və ya İqtisadiyyat Nazirliyi) tərəfindən verilmiş işlərinin aparılmasına dair müvafiq Lisenziyalar Təqdim olunan Lisenziyaların etibarlılıq müddəti aktiv olmalıdır.
İddiaçının təcrübəsi
6
Göstərilən xidmətlərin təsviri: Layihənin adı, təsviri, yerinə yetirilmə qrafikləri və s. verilməklə son 3 il ərzində imzalanmış ən azı 3 müqavilə. Siyahıda müqavilələrin qısa xülasəsi (predmeti, etibarlılıq müddəti, Müştərinin adı və s.) əks olunmalıdır . Bu tələblərə zəmanət qismində göstərilən layihələrin müddətləri Azərbaycan Respublikasının səlahiyyətli orqanı (Fövqəladə Hallar Nazirliyi və ya İqtisadiyyat Nazirliyi) tərəfindən verilmiş xüsusi Lisenziyanın etibarlılıq müddətinə uyğun olmalıdır.
RFP (Təklif sorğusu) forması
2
İmzalanmış RFP formanın skan versiyası (bütün səhifələr) və .xlsx formatında portala yüklənmiş doldurulmuş RFP forma.
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
yoxdur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflər açıldıqdan sonra 30 iş günü ərzində
Tender təklifinin təminatı
-
1%
Qiymət təklifi
50
Qiymət təklifinə bütün xərclər daxil olmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elvira Vəliyeva
aparıcı mütəxəssis
0122000073

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 13.11.2020 12:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz