TENDER

27 Oktyabr

ƏƏSMN tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ƏMƏK VƏ ƏHALİNİN SOSİAL MÜDAFİƏSİ NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1700093011

Təşkilatın ünvanı: AZ 1009, Bakı şəhəri, Salatın Əsgərova küçəsi, 85

Tender predmeti: İnventarların satın alınması

Tenderin adi: İnventarların satın alınması

İnventarların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Rəhbər dəsti Rəhbər dəsti Üst layı 36 mm qalınlaşma ilə, 1x40 mm PVX, qalan hissələr 18 mm Laminat, 3 siyirməli tumba,1 qıfıl, qara rənqli tutacaklar,teleskopik ray "KTV", 1600x700x750, 800x500x750, 800x600x750, 450x450x500 (Xüsusi dizaynla) 8 ədəd
Dekorativ dolab (2 ədəd Qapı, 2 ədəd Sənəd dolabı) MDF-şpon boyalı (xonçalı) 30 mm, vakum rəza "Samet", şüşəli qapilar, xüsusi dizaynla işlənmiş, arxalıq laminat 8 mm. 1 ədəd
Printer altı Laminat 18 mm, 1x22 mm PVX, qara rənqli tutacaklar, vakumlu rəza,qıfilla,arxalıq laminat 3 mm, 750x500x750 15 ədəd
Sənəd dolabı Laminat 18 mm, 1x22 mm PVX, qara rənqli tutacaklar, vakumlu rəza, qıfilla, arxalıq laminat 3 mm, 800x400x1800 22 ədəd
İşçi masa Laminat 18 mm, 1x22 mm PVX, qara rənqli tutacaklar, vakumlu rəza , qıfilla,arxalıq laminat 3 mm, (Xüsusi dizaynla)- rəngi razılaşma yolu ilə 1200x600x750 – rəngi razılaşma yolu ilə 40 ədəd
İşçi kreslo 360 dərəcə fırlanan, ayaqları dəmir xrom paslanmaz, 5 təkərli, oturacağı parça, söykənəcəyi setka (tor şəklində parça), baş dəstəyinin movcudluğu, hündürlüyün və söykənəcəyin tənzimlənməsi sistemi 50 ədəd
Rəhbər kreslo Söykənəcəyin tənzimlənməsi mexanizmi,qolları dəri əvəzedici materialdan üzlənmiş; ayaqları xrom 5 təkərli, oturacağın, qolların yüksəkliyi və bel sərtliyinin tənzimlənməsi, başlıq və bel dəstəyinin mövcud olması və hərəkətli Material: dəri əvəzedici 20 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 39151000-5 Müxtəlif mebellər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

27.10.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.11.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

25.11.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

26.11.2020 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı Şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15.12.2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30 faiz avans

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (2019-cu il üzrə);
Zəruridir
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
Zəruridir
Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması
Notarial qaydada təsdiq olunuş sürəti təqdim olunmalıdır
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
Zəruridir- İddiaçının hüquqi statusu,nizamnaməsi notarial qaydada təsdiq olunmalıdır. İddiaçının tam adı,qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri təşkilatın blankında, təşkilatın möhürü və səlahiyyətli rəhbər şəxs tərəfindən imza ilə təsdiq olunmalıdır.
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
Zəruridir
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması
Zəruridir
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir.Həmçinin müvafiq arayış 01.10.2020-ci il tarixdən sonra əldə edilməlidir
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
(İddiaçılar tərəfindən müvafiq sahədə peşəkarlığını, təcrübəsini və ixtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu barədə təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir (dövlət büdcəsindən maliyyələşən qurumlar və ya fərdi sahibkarlarla müqavilələrin surətləri, layihənin həyata keçirilməsində iştirak edəcək işçilərin CV-ləri).
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi
Zəruridir
1. mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə məlumat (Statistika Komitəsindən alınmalıdır. Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

İşlərin İcra müddəti
20
bal hesablanarkən aşağıdakı düsturdan istifadə olunacaq: - 15.12.2020 tarixədək malları təhvil verən təşkilata 20 bal veriləcək. - Qeyd edilən tarixdən gec verən təşkilatlara isə 0 bal veriləcək.
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti: təkliflərin açıldığı tarixdən sonra azı 30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı: tender təklifi ilə birlikdə tender təklifi dəyərinin 1%-i məbləğində təminat (bank zəmanəti formasında) təqdim edilməlidir (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır).
Qiymət təklifi
80
Tender təklifində və qiymət cədvəlində işin ayrılıqda qiyməti və ümumi qiyməti göstərilməlidir. Qiymət cədvəlində göstərilən qiymətlər, bütün xərclər, o cümlədən vergi, rüsum,nəqliyyat, çatdırılma və digər xərclər nəzərə alınmaqla əsas şərtlər toplusunda göstərilən işlərin bütün həcmini əhatə etməklə təqdim edilməlidir. İddiaçılar tərəfindən təqdim olunan təkliflər satınalan təşkilat tərəfindən bütün bu xərclər daxil olmaqla başa düşüləcək və qiymətləndirmə buna uyğun aparılacaqdır. Tender təklifində və qiymət cədvəlində təklif olunan işlər tenderin əsas şərtlər toplusunda tələb olunan texniki xüsusiyyətlərə və parametrlərə uyğun olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Anna Elyaşina
Baş Məsləhətçi
012 596 44 09
012 596 44 09

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 27.10.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz