TENDER

20 Oktyabr

Bakı Telefon Rabitəsi tender elan edir

Təşkilatın adı: "BAKI TELEFON RABİTƏSİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900044741

Təşkilatın ünvanı: Üzeyir Hacıbəyli 48

Tender predmeti: Nəqliyyat vasitələri üçün avtoşinlərin satın alınması

Tenderin adi: Nəqliyyat vasitələri üçün avtoşinlərin satın alınması

Nəqliyyat vasitələri üçün avtoşinlərin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Avtomobil şin 245x45R19 . 4 ədəd
Avtomobil şin 215x55R17 . 4 ədəd
Avtomobil şin 220x508 . 6 ədəd
Avtomobil şin 225x55R17 . 4 ədəd
Avtomobil şin 240x508 . 2 ədəd
Avtomobil şin 245x45R17 . 8 ədəd
Avtomobil şin 195x60R15 . 4 ədəd
Avtomobil şin 185x60R15 . 4 ədəd
Avtomobil şin 15,5x38 . 2 ədəd
Avtomobil şin 7,5x20 . 2 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

20.10.2020 12:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.11.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.11.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

20.11.2020 11:00

İştirak haqqı: 50 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

BTR MMC anbar

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Təchizat hissəsi – müqavilənin qüvvəyə minməsindən sonra sifarişlərin yazılı tələbləri əsasında və tələbnamədə göstərilən miqdarda,tələbnamənin daxilolmasından sonra ən geci 45 iş günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

müqavilə üzrə ödəniş bir il ərzində hissə-hissə ödəniləcəkdir şərti qəbul edən iddiaçı qiymətləndiriləcək

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Rekvizitlər
Mütləq təqdim edilməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Mütləq təqdim edilməlidir
İddiaçı hansı sahibkarlıq subyektinə aid olması ilə bağlı məlumatın təqdim edilməsi (kiçik sahibkar, orta sahibkar və s)
Mütləq təqdim edilməlidir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Mütləq təqdim edilməlidir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Mütləq təqdim edilməlidir
Nizamnamə
Mütləq təqdim edilməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləq təqdim edilməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mütləq təqdim edilməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

malların təchizetmə təminatı
5
İddiaçı istehsalçı şirkət olmadığı təqdirdə istehsalçı tərəfindən malların təchizetmə məktubu olmalıdır
ödəniş şərti
10
müqavilə üzrə ödəniş bir il ərzində hissə-hissə ödəniləcəkdir
mənşə sertifikatı və digər sertifikatlarının mövcudluğu
5
olmadığı təqdirdə - 0 bal
analoji iş təcrübəsi
10
10 və artıq müəssisə ilə əməkdaşlıq təcrübəsi olduqda – 10 bal; 10 -dan az müəssisə ilə iş təcrübəsinə görə hər 1 əməkdaşlıq faktı üçün 1 bal
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
optimal qiymət - 70 bal (təkliflərin balları ən aşağı təklif olunan qiymətin müqayisə edilən qiymətə nisbətinin 70-ə vurmaqla əmələ gəlir)
Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
tender açılış günündən sonra minumum 30 bank günü olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
1 faiz bank zəmanəti formasında tender açılış günündən sonra minumum 60 bank günü olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
BTR MMC
BTR MMC
4983929
4983929

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 20.10.2020 12:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz