TENDER

16 Oktyabr

Azərpambıq tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRPAMBIQ AQRAR SƏNAYE KOMPLEKSİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305532271

Təşkilatın ünvanı: AZ1065 Bakı şəhəri, Yasamal r-nu,Tbilisi prospekti 35, ASK PLAZA, 3-cü mərtəbə

Tender predmeti: Xam-pambığın təmizlik (“ЛКМ-2”), nəmlilik (“BXC-M1”) və pambıq liflərinin nəmlilik (“Aqua boy”) dərəcələrini müəyyənləşdirə bilən müasir avadanlıqların satın alınması

Tenderin adi: Xam-pambığın təmizlik (“ЛКМ-2”), nəmlilik (“BXC-M1”) və pambıq liflərinin nəmlilik (“Aqua boy”) dərəcələrini müəyyənləşdirə bilən müasir avadanlıqların satın alınması

Xam-pambığın təmizlik (“ЛКМ-2”), nəmlilik (“BXC-M1”) və pambıq liflərinin nəmlilik (“Aqua boy”) dərəcələrini müəyyənləşdirə bilən müasir avadanlıqların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
“Aqua-boy” mahlıcının nəmliyini sürətli ölçən cihaz Cihazın adı: Electronic moıster meter Brend: Aqua-boy Təyinat: Mahlıcın nəmliyini sürətli ölçən cihaz Tip: BAF Ölçü aralığı 2.5-13.0% Tövsiyyə olunan elektrod:202,218 Cihazın ölçüləri: 170x115x50mm, Çəki:0.4 kq Batareya daxil olmalıdır Cihaza əlavələr: Aqua-boy electrode (202) Aqua-boy Universal Electrode Holder (204) Aqua-boy Universal Measuring Cable (200) Aqua-boy Stab Electrode- 175 mm for corron in Sacks or Bales (209 BSM) 7 ədəd
Xam pambığın tərkibindəki nəmliyinin təyin olunması üçün laboratoriya cihazı Avadanlığın adı: "ВХС-М1" Təyinat: Xam pambığın tərkibindəki nəmliyinin təyin olunması üçün Cərəyan: 220V Tezlik: 50Hz Sərf edilən güc (qızdırma zamanı): 1800 Vt Kamera ölçüləri: 430x400x340 mm Kamera çəki: 25 kq İdarəetmə bloku: 200x120x233 mm İdarəetmə bloku çəki: 5 kq Pasport No.: 0513.00.00.00.000 ПС Tərkib hissələr: Quruducu kamera, İdarəetmə bloku, Kabellər dəsti, Texniki sənədlər 9 ədəd
Xam pambığın tərkibindəki zibilliyinin təyin olunması üçün laboratoriya cihazı Avadanlığın adı: "ЛКМ-2" Təyinat: Xam pambığın tərkibindəki zibilliyinin təyin olunması üçün Cərəyan: 220/380V Tezlik: 50Hz Elektrik mühərrik gücü: 1,1 kVt Dönmə tüzliyi: 925 d/d Cihazın ölçüləri: 820x715x1200 mm Çəki: 330 kq Pasport No.: Д12.966.001.ПС Tərkib hissələr: "ЛКМ-2" cihazı, Texniki sənədlər 3 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

16.10.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.11.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.11.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

18.11.2020 12:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

“Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi” MMC-nin Şirvan şəhərində yerləşən mərkəzi anbarına təhvil verilməlidir

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra, qalib şirkət malları 15 (on beş) bank günü ərzində təhvil verməlidir.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilənin üzrə ödənişlər mallar təhvil verildikdən və təhvil-təslim aktı imzaladıqdan sonra Malgöndərənin təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə nağdsız hesablaşma yolu ilə aparılacaqdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Arayış Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən alınmalıdır.)
Təqdim edilməsi mütləqdir
Təqdim olunacaq cihazların göstəriciləri texniki göstəricilərə uyğun olmalıdır;
Təqdim edilməsi mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilməsi mütləqdir
İddiaçı tender təklifində son 3 (üç) il ərzində gördüyü analoji xidmətlər haqqındakı məlumatı təqdim etməlidir.
Təqdim edilməsi mütləqdir
Mənşəə sertifikatı təqdim edilməlidir;
Təqdim edilməsi mütləqdir
Nizamnamə
Təqdim edilməsi mütləqdir
Texniki sənədlər təqdim olunmalıdır;
Təqdim edilməsi mütləqdir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilməsi mütləqdir
Uyğunluq sertifikatı təqdim olunmalıdır;
Təqdim edilməsi mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilməsi mütləqdir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilməsi mütləqdir
Cihazın ölçü göstəricilərinin düzgünlüyünü əks etdirən Dövlət Sınaq Yoxlama sənədləri təqdim olmalıdır
Təqdim edilməsi mütləqdir
Rekvizitlər
Təqdim edilməsi mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilməsi mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Qiymət təklifi
100
İNQ=QT x MNQ/ İT
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
“Sifarişçi”dən müqavilənin təltif olunması haqqında bildirişi aldıqdan sonrakı 5 (beş) bank günü ərzində qalib İddiaçı əsas şərtlər toplusunun əlavəsində göstərilən forma üzrə müqavilənin 2 (iki) faizi həcmində müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.
Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi miqdarında bank təminatı təqdim etməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elçin Hüseynov
Satınalma və Təchizat şöbəsinin Təchizat üzrə aparıcı mütəxəssisi
+994555005112
+994555005112

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 16.10.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz