TENDER

08 Oktyabr

Azərpambıq Aqrar Sənaye Kompleksi tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRPAMBIQ AQRAR SƏNAYE KOMPLEKSİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305532271

Təşkilatın ünvanı: AZ1065 Bakı şəhəri, Yasamal r-nu,Tbilisi prospekti 35, ASK PLAZA, 3-cü mərtəbə

Tender predmeti: Zavod və məntəqələrdə Xam pambığın tayalarda saxlanılmasını təmin etmək üçün brezent örtüklərin satın alınması

Tenderin adi: Zavod və məntəqələrdə Xam pambığın tayalarda saxlanılmasını təmin etmək üçün brezent örtüklərin satın alınması

Zavod və məntəqələrdə Xam pambığın tayalarda saxlanılmasını təmin etmək üçün brezent örtüklərin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Brezent örtük 8,5 x 7m Malın adı: Brezent örtük Təyinatı: Xam pambığın yağışdan qorunması üçün Material: "Парусина полульняная" Artikul: 11252 СКПВ хаки En: 0,9±0,15 m Parçanın sıxlığı: 550±38 qr/m2 Suya dayanıqlıq: 200 mm c/s Bir brezent örtüyün ölçüləri: 8,5 x 7 m Bir brezent örtüyə istifadə olunan parça: 8,5x8=68 m2 Əlavə tələbatlar: 1. Mənşəə sertifikatı təqdim olunmalı 2. Fiziki və mexaniki sınaq sənədləri təqdim olunmalı 3. Uyğunluq sertifikatı təqdim olunmalı 4. Malın nümunəsi təqdim olunmalı 600 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

07.10.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

30.10.2020 14:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.11.2020 14:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.11.2020 14:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Şirvan şəhəri, M.Qədirov küçəsi, Şirvan Salyan şosesi 5-ci km

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqavilə izmalandıqdan sonra 15 ( on beş ) iş günü ərzində bütün

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Tələb olunduğu halda müqavilənin icrası ilə bağlı 30 (otuz) faiz avans ödənişi nəzərdə tutulur.Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr “Sifarişçi” malın ilk mərhələsini (partiyasını) qəbul etdikdən sonra qəbul edilmiş malın dəyərinin avans ödənişindən qalan hissəsini 90 iş günü ərzində ödəyəcəkdir. Sonrakı mərhələlərdə də mal təhvil-təslimindən sonra 90 (doxsan) iş günü ərzində ödəniş üzrə son hesablaşma aparılacaqdır

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilməsi mütləqdir.
İri sahibkarlara elektron satınalmada iştirak etmək Nazirlər Kabinetinin No 556 nömrəli qərarına əsasən icazə verilmir (işçi sayı 250 nəfərdən artıq olduğu təqdirdə).
Təqdim edilməsi mütləqdir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilməsi mütləqdir.
Rekvizitlər
Təqdim edilməsi mütləqdir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilməsi mütləqdir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilməsi mütləqdir.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilməsi mütləqdir.
Nizamnamə
Təqdim edilməsi mütləqdir.
 
İxtisas göstəriciləri:
Mənşəə sertifikatı təqdim olunmalı
Təqdim olunması mütləqdir
Fiziki və mexaniki sınaq sənədləri təqdim olunmalı
Təqdim olunması mütləqdir
Uyğunluq sertifikatı təqdim olunmalı
Təqdim olunması mütləqdir
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Müqavilənin təminatı
-
“Sifarişçi”dən müqavilənin təltif olunması haqqında bildirişi aldıqdan sonrakı 5 (beş) bank günü ərzində qalib İddiaçı əsas şərtlər toplusunun əlavəsində göstərilən forma üzrə müqavilənin 2 (iki) faizi həcmində müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.
Qiymət təklifi
100
İNQ=QTxMNQ/İT
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizii həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 (altımış) bank günü qüvvədə olmalıdır);

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elçin
Satınalma və Təchizat şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
+994555005112
+994555005112

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 07.10.2020 18:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz