TENDER

02 Oktyabr

Dəftərxana və təsərrüfat malları – TENDER

Təşkilatın adı: BAKI ŞƏHƏR BAŞ SƏHİYYƏ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 1400125591

Təşkilatın ünvanı: M.Mirqasımov1A

Tender predmeti: Dəftərxana və təsərrüfat malları

Tenderin adi: Dəftərxana və təsərrüfat malları

Dəftərxana və təsərrüfat malları

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Sadə qovluq dəmirli 2500 ədəd
Tualet kağızı 3 lü 2000 ədəd
Pozan sadə (24) 1700 ədəd
Arxiv qovluğu Enli 4000 ədəd
Yapışqanlı qeyd kağızı 500 ədədli 12500 ədəd
Sıxaclı qovluq plastik 3500 ədəd
Qələm yonan ikili 2300 ədəd
Sadə qovluq ipli 2500 ədəd
Dəftərxana kitabı Qalın cild 96 vərəq 8500 ədəd
Sadə qələm HB 3400 ədəd
Təmizlik bezi 3lü sadə 3 lü 15000 ədəd
Təsərrüfat sabunu 72% 200qr 40000 ədəd
Vanna otağı və kafel üçün yuyucu vasitə Super aktiv 750 qr (Domestos tipli) 22500 ədəd
Tel sökən antiskob 1000 ədəd
Şəffaf fayl 60 mr 60mr 2500 ədəd
Ağardıcı 8 ml (Dəftərxana ücün) 4200 ədəd
Yapışqan karandaş 20 qr 4200 ədəd
Dəftərxana sancağı 100 ədəd 50 mm 4200 ədəd
Limon ətirli duru ağardıcı maye Super aktiv 750 ml 6700 ədəd
Diyircəkli qələm sadə 70000 ədəd
Xətkeş 30 sm 2500 ədəd
Qab yuyan maye Super aktiv 1000ml 10000 ədəd
Zibil torbası 60 L 12000 ədəd
Qələm gel qalın yazan 800 ədəd
Kompyuter kağızı A4 80qr (500 vərəqli bağlama) 6700 bağlama
Kafel və mərbəx üçün təmizləyici vasitə Super aktiv 500qr (toz) 22000 ədəd
Şüşə silən maye Super aktiv 500ml 12700 ədəd
Maye sabun 330 ml Super aktiv 22000 ədəd
Rezin əlcək Qalın 25000 ədəd
Spiral lampa ( 20W ) 23000 ədəd
Luminiset lampa ( 18W/180) (uzunluq 60sm) 6500 ədəd
Elektrik lampası 150W 55000 ədəd
Camaşır yuyan toz avtomat 17000 ədəd
Sapli yer süpürgəsi plasmas 2000 ədəd
Xəkəndaz şotka dəsy 2000 ədəd
Döşəmə silən plasmas 50 sm 2000 ədəd
Döşəmə silən bezi 50 sm 2000 ədəd
Tualet fırçası sadə 2500 ədəd
Qısqac 51 mm 5000 ədəd
Skob 24/6 1000 ədəd 7000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30199000-0 Kağız dəftərxana ləvazimatları və digər əşyalar

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

14.09.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.10.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.10.2020 09:01

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

13.10.2020 10:00

İştirak haqqı: 800 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhərBaş Səhiyyə İdarəsinin tabeliyində olan tibb müəssisələri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqvilə imzalandıqdan sonra 20 təqvim günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təhvil verilmiş malların dəyəri köçürmə yolu ilə ödənilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
PDF surəti
İddiaçının bank rekvizitləri möhürlə təsdiq olunmuş
möhürlə təsdiq olunmuş
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
hesabatların skan olunmuş surəti
İddiaçıların son bir ildə analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanı haqqında məlumat;
Möhürlə təsdiq olunmuş məluma
İştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi
üdəniş barədə bildirişin surəti
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasına dair arayış.
Arayışın PDF surət
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Arayışın PDF surəti
İddiaçının hüquqi statusunu əks etdirən sənədlərin (nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə vəya reyestrdən çıxarış, VÖEN) notariat qaydasında təsdiq dilmiş surətləri, ƏDV qeydiyyatının olub-olmamasın müyyən etməyə imkan verən sənədlərin surətləri
PDF surəti
 
İxtisas göstəriciləri:
Müflis elan olunmamalı, əmlakı üzərinə həbs qoyulmamalı, ödənişə yönəlmiş girovu olmamalı, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmamalıdır;
Şərtlər toplusuna uyğun
Tenderin məlumat xəritəsində qeyd olunan tələblərə uyğun olaraq satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığı, təcrübəsi, texniki və maliyyə imkanları, işçi qüvvəsi, idarəetmə səriştəsi, etibarlılığı olmalıdır
Şərtlər toplusuna uyğun
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmamalı, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olması məhkəmə qaydasında qadağan edilməməlidir.
Şərtlər toplusuna uyğun
Tenderin əsas şərtlər toplusunun 13- cü maddəsində göstərilən digər tələblər
Şərtlər toplusuna uyğun
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Mal-materialların çatdırılması müddəti
20
qiymətləndirmə
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi
80
Tender təklii və qiymət cədvəli
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur
Tender təklifinin təminatı
-
acılışdan sonra 60 bank günü
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
acılışdan sonra 30 bank günü

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Hüseynov Xanlar
Aparıcı mühasib
(012) 4412603 - 208
(012) 4412603 - 208

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 14.09.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz