TENDER

09 Sentyabr

Memarlıq və İnşaat Universiteti tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN MEMARLIQ VƏ İNŞAAT UNİVERSİTETİ

Təşkilat VOEN: 1300430721

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri ,Ayna Sultanova küç, 11

Tender predmeti: sair torpaq, tikili və avadanlıqlar

Tenderin adi: sair torpaq, tikili və avadanlıqlar

sair torpaq, tikili və avadanlıqlar

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Müəllim stolu siyirtməli(160x75x60 ) qabıq üzləmə ilə dəmir profili (5x2.5) Rusiya profili təsvirinə uyğun 80 ədəd
Xalça (Təbriz Gold)2,5 kq sıxlıq 700 irmə 12mm qalınlığında təsvirinə uyğun 150 m(2)
Çarpayı 2 mərtəbəli dəmir profillərlə Rusiya (40x40 2x88) təsvirinə uyğun 22 ədəd
Rəhbər kürsüsü mebel ayaqlarla dəri təsvirinə uyğun 7 ədəd
Çarpayı (40x40 )Rusiya profillə melonik üzləmə ilə təsvirinə uyğun 40 ədəd
Jalüz ( zebra) təsvirinə uyğun 750 m(2)
İşçi kürsüsü xrom ayaqla dəri təsvirinə uyğun 30 ədəd
Rəhbər dəsti şpon (2.20x70x80) (1x5) təsvirinə uyğun 6 ədəd
Şkaf memarlıq (222x120x43) laminat yan tərəfi dəmir karkas (2x2) profil təsvirinə uyğun 30 ədəd
Şkaf (paltar)qabıq üzləmə (90x190x45) təsvirinə uyğun 45 ədəd
Paltar Şkaf laminat (Türkiyə) 2 böyük qapı 4 balaca qapı (2,52x2,26) təsvirinə uyğun 42 ədəd
Kompüter masası (160x75x60) dəmir profil (5x2,5) Rusiya profili təsvirinə uyğun 50 ədəd
Parta (memarlıq) xüsusi qalxma enmə mexanizmi ilə dəmir karkas (154x75x65) dəmir profil 5x2,5 ön tərəfi obşivkalı təsvirinə uyğun 50 ədəd
Tumba yan (laminat) (45x40x45) qabiq üzləmə ilə təsvirinə uyğun 126 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

12.08.2020 14:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.09.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.09.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

16.09.2020 15:00

İştirak haqqı: 400 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Ayna Sultanova küç 11

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

3 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
zəruridir
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
Yeni meyar
ballar üzrə
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Tender təklifinin təminatı
-
1%
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Qiymət təklifi
100
Bütün vergi və rüsümlar nəzərə alınmaqla
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Vasif Ələkbərov
mühəndis
0125387507
0125387507

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • satınalan təşkilat tərəfindən bu Qanuna və satınalmalarla əlaqədar digər normativ hüquqi aktlara uyğun olaraq müəyyən edilən digər tələblər
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 12.08.2020 14:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz