TENDER

09 Sentyabr

Qida Təhlükəsizliyi Agentliy tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ QİDA TƏHLÜKƏSİZLİYİ AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1404055601

Təşkilatın ünvanı: Heydər Əliyev prospekti 185B

Tender predmeti: BİTKİ MÜHAFİZƏSİ SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

Tenderin adi: BİTKİ MÜHAFİZƏSİ SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

BİTKİ MÜHAFİZƏSİ SAHƏSİNDƏ BÖHRAN VƏZİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI ÜÇÜN DƏSTİN SATIN ALINMASI

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Tube 50 ml PP (25 pcs) . 12 dəst
Nümunə paketləri 178x305 mm . 200 ədəd
Skalpel . 5 ədəd
Çoxfunksiyalı müfəttiş bıçağı . 5 ədəd
Əşya şüşəsi . 2 dəst
Örtücü şüşə . 1 dəst
Qoruyucu gözlük . 10 ədəd
Tibbi maska FFP2 (respirator tipli) . 200 ədəd
Rakel . 2 ədəd
Rezak . 5 ədəd
Əl fənəri . 5 ədəd
Tərkibində insektisidlər olan məişət aerozol balonları . 20 ədəd
Nəzarət plombu, Sample Safe . 25 ədəd
Fərdi mühafizə geyimləri . 5 dəst
NaOH 1 kg . 5 ədəd
Formalin 1 litr . 5 ədəd
Parafin 1 kg . 5 ədəd
Reaktivlərin saxlanması üçün şkaf 45x90x225sm . 1 ədəd
Qıf (100 ml) . 4 ədəd
Kolba (500 ml) . 4 ədəd
Müfəttiş çantası . 1 ədəd
Uzadıcı (2m,5m) . 3 dəst
Oil container 10 l PP . 1 ədəd
Baxillər . 50 ədəd
Multi-Safe euroMatic 4000 (4l) . 2 ədəd
İp . 5 bağlama
pambıq . 10 ədəd
Generator 3,8 кВт . 1 ədəd
Çiləyici Scout (24s-300) . 1 ədəd
Çadırın ətrafının məhdudlaşdırılması üçün vasitə . 1 ədəd
Çadır ( 10 m x 6 m ölçülü, 2 bölməli, quraşdırma dəsti ilə) . 1 ədəd
Stolüstü lampa . 1 ədəd
Kürək . 2 ədəd
Tutucu tələ . 50 ədəd
Odsöndürən 1 kq . 2 ədəd
Açılıb yığılan çarpayı . 2 ədəd
Elektrikli qızdırıcı . 1 ədəd
Bağ qayçısı . 5 ədəd
Laboratoriya stolu, stul . 1 dəst
Close-it Food, 95x95 mm (500 pcs) . 10 ədəd
Rəngli spreylər . 50 ədəd
Rəngli lentalar . 50 ədəd
Qeyd kağızları . 50 ədəd
Kiçik balta . 3 ədəd
Kiçik çəkic . 3 ədəd
İsgənə (taxta üzərində işlənə bilən) . 3 ədəd
Spirt . 50 ədəd
Kiçik əl mişarı (qatlanabilən dəstəkli) . 3 ədəd
Drel (akkumlyatorlu) . 1 ədəd
Su konteyneri 10l PP . 1 ədəd
Multi-Safe euroMatic 6000 (6l) . 1 ədəd
Robust carry case for Genie /// - 33x18x43 sm - 3kg . 1 ədəd
Qatlanan stol PP . 2 ədəd
Magnus MSZ stereo zoom microscope . 1 ədəd
Surgical scissors, stainless steel 130 mm . 1 ədəd
Dropping bottles, pipette bottles, soda-lime glass . 2 dəst
Microtube racks, four way, PP (50,15,1,5,0,5 ml) . 2 dəst
Proyektor . 1 ədəd
Nitratometr Soeks . 3 ədəd
Qaz dedektoru Altair Pro PH3 . 3 ədəd
Rəqəmsal fotoaparat . 1 ədəd
Planşet . 1 ədəd
Dissecting forceps, stainless steel 420 (130 mm) . 1 ədəd
Noutbuk (+printer) . 1 ədəd
Pipette 5-300 μL . 1 ədəd
Pipette 2-120 μL . 1 ədəd
Pipette 0,5-10 μL . 1 ədəd
Core® Portable Compact Balance CQT 2000 . 1 ədəd
Datalogger LOG 210 . 1 ədəd
Laboratory thermometers 0.. +50 C . 1 ədəd
Laboratory freezers, up to -10/-30 ℃ . 1 ədəd
Biological microscope ICON . 1 ədəd
İşçi masası və stul . 1 ədəd
Pipette 50-1000 μL . 1 ədəd
Glove Dispenser, Coated Wire . 1 ədəd
Dissecting forceps, stainless steel 420 (160 mm) . 1 ədəd
Balance brush Size 2/6 mm . 1 ədəd
Illuminated magnifying Magnification 6x/24.0 dpt . 1 ədəd
Instrument trays 430x290x20, melamine resin . 3 ədəd
Instrument trays 300x190x20 mm, melamine resin . 1 ədəd
Square shape laboratory bottles, with retrace code 250 ml . 5 ədəd
Square shape laboratory bottles, with retrace code 100 ml . 5 ədəd
İnsect Pins WHT/3 . 1 qutu
İnsect Pins WHT/2 . 1 qutu
First Aid Kit Special for Laboratories and Chemistry . 1 ədəd
İnsect Pins WHT/0 . 1 qutu
Spray bottles LaboPlast (500 ml) . 2 ədəd
İnsect Pins WHT/1 . 1 qutu
Test sieve Ø 200 mm, 2.8 mm . 1 ədəd
Test sieve Ø 200 mm, 1 mm . 1 ədəd
Test sieve Ø 200 mm, 2.5 mm . 2 ədəd
Test sieve Ø 200 mm, 0.1 mm . 1 ədəd
Test sieve Ø 200 mm, 0.25 mm . 1 ədəd
Microscope slide folders . 1 dəst
Precision scale magnifiers (10Х) . 1 dəst
Precision scale magnifiers (7Х) . 1 dəst
Balance brush Size 4/9 mm . 1 ədəd
Test sieve Ø 200 mm, 1.6 mm . 2 ədəd
Magnus EpiLed Fluorescence attachment microscope . 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 48411000-2 İnvestisiya idarəetmə proqram paketi,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

08.09.2020 19:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

29.09.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.10.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

08.10.2020 15:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

AQTA-nın inzibati binası - Bakı şəhəri, Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 185B

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar təqdim edildikdən sonra təhvil verilmiş hissənin ödənişi ediləcək.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi (Potensial imkanlar barədə sənədlər təqdim edilməli).
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 25 bal

Maliyyə dövriyyəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə):
5
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün son bir ildəki maliyyə dövriyyəsi 1,000,000.00 (bir milyon) manat və ondan yuxarı – 5 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
10
Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) “Səyyar fitosanitar laboratoriyası üçün cihaz və avadanlıqların” təchizatı sahəsində il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 2 və daha çox olduqda - 10 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur);
Potensial imkanları:
10
Anbarı və təcrübəli işçi heyəti olduqda - 10 bala qədər, olmadıqda - 0 bal
 

Qiymət təklifi:: 75 bal

Qiymət təklifi
75
Qiymətlər təqdim edilərkən qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Bank təminatı formasında. Tender təklifinin ümumi qiymətinin ən azı 1 (bir) %-i həcmində olmalı və zərflərin açıldığı gündən başlayaraq ən azı 60 (altmış) bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Qiymət təklifi ən azı 30 bank günü olmalıdır və qiymət təklifinin təqdimat formasına uyğun olaraq imzalı və möhürlü formada ƏDV daxil olmaqla sistemə yüklənməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
"Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 40.9-3-cü maddəsinin tələbinə uyğun olaraq müqavilə dəyərinin 3(üç) faiz həcmində müqavilənin təminatı tələb ediləcəkdir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Şöyüb Yusifzadə
Böyük məsləhətçi
012-565-12-72 (daxili-199)
012-565-12-72 (daxili-199)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 08.09.2020 19:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz