TENDER

11 Avqust

Ədliyyə Nazirliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi

Təşkilat VOEN: 1300286111

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Az1073, İnşaatçılar prospekti 1

Tender predmeti: Məhkum edilmiş şəxslərə tətbiq olunan elektron nəzarət vasitələrinin və aidiyyatı avadanlığın satınalınması

Tenderin adi: Məhkum edilmiş şəxslərə tətbiq olunan elektron nəzarət vasitələrinin və aidiyyatı avadanlığın satınalınması

Məhkum edilmiş şəxslərə tətbiq olunan elektron nəzarət vasitələrinin və aidiyyatı avadanlığın satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
1.8 Şəbəkə avadanlığı -1G 48-P idarəetmə rejiminə switch "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 4 ədəd
1.11 Məlumat bazası lisenziyaları -Oracle "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2 ədəd
1.10 Əməliyyat sistemi lisenziyaları -Windows Server Enterprise "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 10 ədəd
1.9 Təhlükəsizlik filterləri (router) avadanlığı -ötürmə qabiliyyəti 32 Gbps-a qədər -IPS ötürmə qabiliyyəti 5 Gbps-a qədər - NGFW ötürmə qabiliyyəti 3.5 Gbps-a qədər -təhdiddən qorunma - 3 Gbps-a qədər - interfeyslər - GE RJ45 və GE SFP "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 4 ədəd
1.14 İnformasiya bazasının monitorinq sistemi -Solarwinds və ya oxşar məhsullar "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2 ədəd
1.7Sistem kabelləri -fiber optik kabellər -mis kabellər "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 1 ədəd
1.6 42 U server kabineti -42 U server kabineti -kabel idarəetməsi -elektrik paylama qurğusu - x2 "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2 ədəd
1.5 Məlumat saxlama sistemi -NAS tipli məlumat saxlama sistemi -ümumi xam saxlama həcmi - 100 TB-ə qədər -RAİD 10 -FC interfeys -performans - 60K-70K IOPs - 70/30 Read/Write "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2 ədəd
1.4 İdarəetmə server avadanlığı -prosessor (Xeon Gold) - x2 -yaddaş həcmi - 16 GB -disk - 320GB SSD "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2 ədəd
1.3 Tətbiqi server avadanlığı -prosessor (Xeon Gold 6132) - x2 -yaddaş həcmi - 320 GB -disk - 960GB SSD "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 6 ədəd
1.12 Virtualizasiya sistemi -VMware vSphere və ya oxşar məhsullar "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2 ədəd
1.2 Sadə elektron qolbaq -sadə elektron qolbaq - x1 -mobil nəzarət qurğusu - x1 -elektrik adapteri - x1 -qısqac - x2 -proqram lisenziyası- x1 "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2100 ədəd
1.15 Serverlərin yükünün bərabər paylanması üçün proqram lisenziyası -Loadbalancer "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 2 ədəd
1.1 Ağıllı elektron qolbaq komplekti -ağıllı elektron qolbaq - x1 -elektrik adapteri - x1 -kabelsiz elektrik adapter - x1 -proqram lisenziyası - x1 "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 200 ədəd
1.13 Antivirus sistemi -bütün serverlər və sistemlər üçün antivirus "Əsas Şərtlər toplusu"nun formal tələblərinə uyğun 10 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 34942000-2 Siqnal avadanlığı,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.08.2020 12:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

28.08.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.09.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

08.09.2020 10:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

5 ay müddətinə

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, dövlət reyestrindən çıxarışı, şəhadətnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri
notarial qaydada təsdiq edilmiş
müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması
müvafiq lisenziya
satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi
aidiyyatı orqan tərəfindən verilən arayış
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
aidiyyatı orqan tərəfindən verilən arayış
müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması
aidiyyatı orqan tərəfindən verilən arayış
öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
aidiyyatı orqan tərəfindən verilən arayış
satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olması
arayış
satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
arayışlar
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
mənfəət vergi bəyənnaməsi 2019-cu il
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Yeni meyarMalları “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə
10
Təklif ediləcək ən qısa icra müddəti 10 balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının təcrübəsinə görə
5
3 ildən yuxarı təcrübəyə malik olan iddiaçı 5 balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
5
satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkar və təcrübəli işçilərin siyahısı
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə görə
5
sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına görə 5 balla qiymətləndiriləcək
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, maliyyə resurslarının qaneedici olmasına görə
5
İddiaçılar arasında son bir illik dövriyyəsi çox olan iddiaçı 5 balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının etibarlılığına, müsabiqədə təqdim olunmuş sənədlərinin tamlığına və dürüstlüyünə görə;
10
İddiaçının təqdim etdiyi sənədlər toplusunun tam olmasına əsasan qiymətləndiriləcək
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil olmaqla hesablanılır
Tender təklifinin təminatı
-
Satınalan təşkilat tender təklifinin təminatını tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində müəyyənləşdirir
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təminatın qüvvədə olma müddəti 30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa, satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 2-5 faizi həcmində müəyyən olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Sevda Eyvazova
Baş məsləhətçi
0124926235
0124926235

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.08.2020 12:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz