TENDER

04 Avqust

Elektrik lampalarının satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT SƏRHƏD XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700360581

Təşkilatın ünvanı: AZ 1000, Bakı şəhər, Z.Əliyeva keçəsi, 30

Tender predmeti: Elektrik lampaları

Tenderin adi: Elektrik lampaları

Elektrik lampaları

Başlıq Açıqlama Miqdar  
1.    LED panel lampa 8 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 3000 ədəd
7.    Elektrik lampası limuniset 18-24 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 300 ədəd
6.    Elektrik lampa LED 100 sm fasaq üçün 24 lampalı Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 50 ədəd
5.    Elektrik lampa LED 60 sm fasad üçün 12 lampalı Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 51 ədəd
4.    Elektrik lampası LED 20 Vt fasad üçün Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 54 ədəd
3.    LED panel lampa 20 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 2000 ədəd
2.    LED panel lampa 15 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 3600 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.08.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.08.2020 14:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.09.2020 14:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

04.09.2020 14:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Qaradağ rayonu, Səngəçal qəsəbəsi, Bakı-Salyan şossesi 52-ci km

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin dekabr ayınadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Ödəniş iddiaçı tərəfindən mallar tam olaraq təhvil verildikdən sonra elektron qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlərə əsasən aparılacaqdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
1) Tenderdə iştirak etməklə bağlı ərizə.
İştirak üçün müraciət ərizəsi iddiaçı tərəfindən rəsmi blankda yazılaraq imzalanmalı, möhürlənməli və skan edilərək pdf formatında yerləşdirilməlidir.
9) Rekvizitlər.
Şirkətin rəsmi blankında imzalanmalı, möhürlənməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
8) İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı.
Sənədin (elandan sonrakı tarixə)originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
7) Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyindən dövriyyəsi haqqında arayış;
Sənədin (elandan sonrakı tarixə) originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
6) 2019-cu il üzrə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının təsdiqlənmiş surəti (2019-cu il üçün mənfəət vergisinin bəyannaməsi).
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
5) Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə, cari tarixə məcburi dövlət sosial sığorta və işsizlikdən sığorta haqlarına və son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasına dair arayış;
Sənədin (elandan sonrakı tarixə) originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
4) Dövlət reyestrindən çıxarış.
Sənədin elandan sonrakı tarixə notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surəti pdf formatında yerləşdirilməlidir (natariusun möhür və imzası olan səhifə də skan edilərək əlavə edilməlidir).
3) Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə.
Sənədin elandan sonrakı tarixə notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surəti pdf formatında yerləşdirilməlidir (natariusun möhür və imzası olan səhifə də skan edilərək əlavə edilməlidir).
2) Nizamnamə.
Sənədin elandan sonrakı tarixə notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surəti pdf formatında yerləşdirilməlidir (natariusun möhür və imzası olan səhifə də skan edilərək əlavə edilməlidir).
 
İxtisas göstəriciləri:
1) Potensialı,maddi-texniki bazası, müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki imkanlarının, işçi qüvvəsinin, etibarlılığının olmasına dair arayış və təsdiqedici sənədlər toplusu.
Şirkətin rəsmi blankında sadalananlar haqqında ətraflı məlumatları əhatə edən arayış yazılmalı, imzalanmalı, möhürlənməli və təsdiqedici sənədlərlə birlikdəskan edilərək .pdf formatında yerləşdirilməlidir.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı malların ümumu qiymətinin 1 %-i məbləğində müəyyənləşdirilir və tender təklifi ilə birlikdə təqdim edilməlidir.
Qiymət təklifi
100
Tender təklifində və qiymət cədvəlində müqavilə çərçivəsində satınalınacaq maddi dəyərlinin və görüləcək işlərin vahidinin və ümumi qiymətləri göstərilməlidir. Qiymət cədvəlində göstərilən qiymətlər, satınalan təşkilatın anbarına təhvil verilməklə bütün xərclər, o cümlədən nəqliyyat, sığorta, vergi, gömrük rüsumu və s. xərclər nəzərə alınmaqla əsas şərtlər toplusunda göstərilən işin bütün həcmini əhatə etməklə təqdim edilməlidir. İddiaçılar tərəfindən təqdim olunan təkliflər satınalan təşkilat tərəfindən bütün bu xərclər daxil olmaqla başa düşüləcək və qiymətləndirmə buna uyğun aparılacaqdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti tender zərflərinin açıldığı gündən sonra ən azı 30 bank günü olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rüstəm İmaməliyev
Satınalma mütəxəssisi
498-01-36
498-01-36

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 05.08.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT SƏRHƏD XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700360581

Təşkilatın ünvanı: AZ 1000, Bakı şəhər, Z.Əliyeva keçəsi, 30

Tender predmeti: Elektrik lampaları

Tenderin adi: Elektrik lampaları

Elektrik lampaları

Başlıq Açıqlama Miqdar  
1.    LED panel lampa 8 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 3000 ədəd
7.    Elektrik lampası limuniset 18-24 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 300 ədəd
6.    Elektrik lampa LED 100 sm fasaq üçün 24 lampalı Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 50 ədəd
5.    Elektrik lampa LED 60 sm fasad üçün 12 lampalı Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 51 ədəd
4.    Elektrik lampası LED 20 Vt fasad üçün Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 54 ədəd
3.    LED panel lampa 20 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 2000 ədəd
2.    LED panel lampa 15 Vt Türkiyə, Rusiya və ya Avropa 3600 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.08.2020 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.08.2020 14:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.09.2020 14:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

04.09.2020 14:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Qaradağ rayonu, Səngəçal qəsəbəsi, Bakı-Salyan şossesi 52-ci km

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci ilin dekabr ayınadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Ödəniş iddiaçı tərəfindən mallar tam olaraq təhvil verildikdən sonra elektron qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlərə əsasən aparılacaqdır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
1) Tenderdə iştirak etməklə bağlı ərizə.
İştirak üçün müraciət ərizəsi iddiaçı tərəfindən rəsmi blankda yazılaraq imzalanmalı, möhürlənməli və skan edilərək pdf formatında yerləşdirilməlidir.
9) Rekvizitlər.
Şirkətin rəsmi blankında imzalanmalı, möhürlənməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
8) İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı.
Sənədin (elandan sonrakı tarixə)originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
7) Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyindən dövriyyəsi haqqında arayış;
Sənədin (elandan sonrakı tarixə) originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
6) 2019-cu il üzrə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının təsdiqlənmiş surəti (2019-cu il üçün mənfəət vergisinin bəyannaməsi).
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
5) Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə, cari tarixə məcburi dövlət sosial sığorta və işsizlikdən sığorta haqlarına və son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasına dair arayış;
Sənədin (elandan sonrakı tarixə) originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir.
4) Dövlət reyestrindən çıxarış.
Sənədin elandan sonrakı tarixə notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surəti pdf formatında yerləşdirilməlidir (natariusun möhür və imzası olan səhifə də skan edilərək əlavə edilməlidir).
3) Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə.
Sənədin elandan sonrakı tarixə notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surəti pdf formatında yerləşdirilməlidir (natariusun möhür və imzası olan səhifə də skan edilərək əlavə edilməlidir).
2) Nizamnamə.
Sənədin elandan sonrakı tarixə notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surəti pdf formatında yerləşdirilməlidir (natariusun möhür və imzası olan səhifə də skan edilərək əlavə edilməlidir).
 
İxtisas göstəriciləri:
1) Potensialı,maddi-texniki bazası, müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki imkanlarının, işçi qüvvəsinin, etibarlılığının olmasına dair arayış və təsdiqedici sənədlər toplusu.
Şirkətin rəsmi blankında sadalananlar haqqında ətraflı məlumatları əhatə edən arayış yazılmalı, imzalanmalı, möhürlənməli və təsdiqedici sənədlərlə birlikdəskan edilərək .pdf formatında yerləşdirilməlidir.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı malların ümumu qiymətinin 1 %-i məbləğində müəyyənləşdirilir və tender təklifi ilə birlikdə təqdim edilməlidir.
Qiymət təklifi
100
Tender təklifində və qiymət cədvəlində müqavilə çərçivəsində satınalınacaq maddi dəyərlinin və görüləcək işlərin vahidinin və ümumi qiymətləri göstərilməlidir. Qiymət cədvəlində göstərilən qiymətlər, satınalan təşkilatın anbarına təhvil verilməklə bütün xərclər, o cümlədən nəqliyyat, sığorta, vergi, gömrük rüsumu və s. xərclər nəzərə alınmaqla əsas şərtlər toplusunda göstərilən işin bütün həcmini əhatə etməklə təqdim edilməlidir. İddiaçılar tərəfindən təqdim olunan təkliflər satınalan təşkilat tərəfindən bütün bu xərclər daxil olmaqla başa düşüləcək və qiymətləndirmə buna uyğun aparılacaqdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti tender zərflərinin açıldığı gündən sonra ən azı 30 bank günü olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rüstəm İmaməliyev
Satınalma mütəxəssisi
498-01-36
498-01-36

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 05.08.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz