TENDER

24 İyul

Dövlət qurumu dəftərxana ləvazımatları alır

Təşkilatın adı: QƏRB ƏRAZİ BAŞ GÖMRÜK İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 2300360991

Təşkilatın ünvanı: Gəncə şəhəri, Abbas Səhhət 72

Tender predmeti: Dəftərxana ləvazimatlarının və təsərrüfat mallarının alınması

Tenderin adi: Dəftərxana ləvazimatlarının və təsərrüfat mallarının alınması

Dəftərxana ləvazimatlarının və təsərrüfat mallarının alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Şüşə təmizləyici vasitə Dəftərxana və təsərrüfat malları 200 ədəd
Vedrə (plastik) Dəftərxana və təsərrüfat malları 50 ədəd
Elektrik lampası 26 wt. Dəftərxana və təsərrüfat malları 400 ədəd
Elektrik lampası 18 wt. Dəftərxana və təsərrüfat malları 400 ədəd
Elektrik lampası 60wt. Dəftərxana və təsərrüfat malları 400 ədəd
Ev süpürgəsi Dəftərxana və təsərrüfat malları 100 ədəd
Ərazi süpürgəsi Dəftərxana və təsərrüfat malları 100 ədəd
Şotka pol üçün Dəftərxana və təsərrüfat malları 50 ədəd
Təssərrüfat sabunu Dəftərxana və təsərrüfat malları 250 ədəd
Rakavin təmizləyici vasitə Dəftərxana və təsərrüfat malları 300 ədəd
Maye sabun (500 qr) Dəftərxana və təsərrüfat malları 350 ədəd
Hava təravətləndirici Dəftərxana və təsərrüfat malları 200 ədəd
Mebel təmizləyici vasitə Dəftərxana və təsərrüfat malları 50 ədəd
Tualet təmizləyici vasitə Dəftərxana və təsərrüfat malları 700 ədəd
Sabun Dəftərxana və təsərrüfat malları 3600 ədəd
Fəhlə əlcəyi Dəftərxana və təsərrüfat malları 1000 ədəd
Qur. plomb üçün məftil Dəftərxana və təsərrüfat malları 500 kg
Barkod kağızı (80-lik) Dəftərxana və təsərrüfat malları 4600 ədəd
Kağız A4 Dəftərxana və təsərrüfat malları 7200 bağlama
Qurğuşun plomb Dəftərxana və təsərrüfat malları 750 kg
Stepler Dəftərxana və təsərrüfat malları 60 ədəd
Steplerin simi Dəftərxana və təsərrüfat malları 600 bağlama
Qeyd kağızı(sarı,yaşıl) Dəftərxana və təsərrüfat malları 200 ədəd
Karandaş Dəftərxana və təsərrüfat malları 1000 ədəd
Qayçı Dəftərxana və təsərrüfat malları 30 ədəd
Arxiv qovluğu Dəftərxana və təsərrüfat malları 250 ədəd
Diyircəkli qələm Dəftərxana və təsərrüfat malları 1000 ədəd
Tualet kağızı Dəftərxana və təsərrüfat malları 5000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

24.07.2020 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.08.2020 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

26.08.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

27.08.2020 16:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Qərb Ərazi Baş Gömrük İdarəsi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

10 gün

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Şərtlər toplusuna uyğun olaraq

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
-
Rekvizitlər
-
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
-
Nizamnamə
-
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
-
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
-
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
-
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Maliyyə vəziyyəti
6
Son bir illik bank dövriyyəsinin debet hissəsindəki göstəricisi böyük olan iddiaçının təklifi max. balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının təcrübəsi
5
Müvafiq sahə üzrə peşəkarlıq müddəti ən çox olan iddiaçı max. balla qiymətləndiriləcəkdir
Kadr imkanları
5
İşçilərin sayı ən çox olan iddiaçının təklifi max. balla qiymətləndirilir
Texniki imkanlar
7
Daha geniş texniki imkana malik olan iddiaçının təklifi max. balla qiymətləndirilir
Analoji işlərdə təcrübəsi
7
Tələb olunan sahədə təcrübəsi daha çox olan iddiaçının təklifi max. balla qiymətləndirilir
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Tender təklifi bütün xərclər və vergi daxil olmaqla Azərbaycan manatı ilə ifadə olunmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1 %-i həcmində bank təminatı təqdim edilməlidir və tender təklifinin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflər açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Ələkbərov Faiq
Mühasibat uçotu və təchizat şöbəsinin rəis müavini
0502102157
0502102157

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 24.07.2020 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz