TENDER

17 İyul

"AZƏRPOÇT" tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRPOÇT" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 9900037711

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Ü.Hacıbəyov,72

Tender predmeti: “Katriclərin dolumu və təmiri ”xidmətinin satınalınması

Tenderin adi: “Katriclərin dolumu və təmiri ”xidmətinin satınalınması

“Katriclərin dolumu və təmiri ”xidmətinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
HP 1102 picup roller dolum və təmir xidməti 20 ədəd
HP 2612 maqnit val dolum və təmir xidməti 130 ədəd
HP 2612 baraban dolum və təmir xidməti 200 ədəd
HP 2612 dolum dolum və təmir xidməti 300 ədəd
HP M102A picup roller dolum və təmir xidməti 20 ədəd
HP M102A rezin val dolum və təmir xidməti 20 ədəd
HP M102A termoplenka dolum və təmir xidməti 20 ədəd
HP 1102 profilaktika dolum və təmir xidməti 20 ədəd
Canon 725 maqnit val dolum və təmir xidməti 500 ədəd
HP 1102 rezin val dolum və təmir xidməti 20 ədəd
HP 1102 termoplenka dolum və təmir xidməti 20 ədəd
HP 505 maqnit val dolum və təmir xidməti 50 ədəd
HP 505 baraban dolum və təmir xidməti 150 ədəd
HP 505 dolum dolum və təmir xidməti 230 ədəd
Canon 725 dolum dolum və təmir xidməti 1200 ədəd
HP 285 manqit val dolum və təmir xidməti 350 ədəd
HP 285 dolum dolum və təmir xidməti 900 ədəd
HP cf219 baraban dolum və təmir xidməti 400 ədəd
HP CF217 maqnit val dolum və təmir xidməti 850 ədəd
HP CF217 dolum dolum və təmir xidməti 1300 ədəd
Canon 725 rezin val dolum və təmir xidməti 300 ədəd
HP 435 dolum dolum və təmir xidməti 200 ədəd
HP 435 baraban dolum və təmir xidməti 130 ədəd
HP 435 maqnit val dolum və təmir xidməti 50 ədəd
HP 285 baraban dolum və təmir xidməti 350 ədəd
Canon 725 baraban dolum və təmir xidməti 850 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

16.07.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.08.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.08.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.08.2020 11:00

İştirak haqqı: 150 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Sifarişçinin sifarişinə uyğun olaraq regionlarda poçt filialında, Bakı şəhərində isə poçt filialları və poçt şöbələrində mərhələlı şəkildə təhvil veriləcəkdir.

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Müqavilə imzalandıqdan sonra 1 (bir) il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Təqdim edilmiş sənədlərə əsasən.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Tender təklifini və satınalma müqaviləni imzalamaq salahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd (vəzifəyə təyin edilməsi barədə əmrin təsdiq olunmuş surəti və ya müvafiq səlahiyyətin verilməsi barədə etibarnamə)
Təqdim edilməsi vacibdir
İddiaçının anoloji iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər;
Təqdim edilməsi vacibdir
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Potensialı, maddi-texniki və kadr imkanları haqqında işçilərin siyahısı və məlumatları ətraflı əks etdirən arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İş sahəsində təcrübə və texniki imkanlar
10
Ən sərfəli 10 bal, digər 0 bal.
Keyfiyyət
10
Ən sərfəli 10 bal, digər 0 bal.
Digər sərfəli ödəmə şərtləri
10
2 (iki) il ərzində hissə-hissə ödəniş 10 bal, digər 0 bal.
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Görüləcək işlər sifarişçinin sifarişinə uyğun olaraq regionlarda poçt filialında, Bakı şəhərində isə poçt filialları və poçt şöbələrində mərhələlı şəkildə təhvil veriləcəkdir.
Tender təklifinin təminatı
-
- iddiаçının tеndеr təklifinin bank təminаtı (zərflər аçıldığı gündən ən azı 60 bank günü müəyyən еdilir və təklifin qiymətinin ən аzı 1 (bir)%-ni təşkil еtməlidir).
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır;
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Oktay Ismayilov
TTŞ-nin müdiri
(012)493-56-00
(012)493-56-00

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 16.07.2020 18:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz