Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI MƏDƏNİYYƏT NAZİRLİYİNİN ŞƏMKİR REGİONAL MƏDƏNİYYƏT İDARƏSİ
Təşkilat VOEN: 8502191241
Təşkilatın ünvanı:
Tender predmeti: Dəftərxana və təsərrüfat xərcləri
Tenderin adi: Dəftərxana və təsərrüfat xərcləri
Dəftərxana və təsərrüfat xərcləri
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Mebel yağı "Pronto" | - | 30 | ədəd |
Şotka süpürgə xəkəndazla birlikdə | - | 50 | dəst |
Qab yuyan "Fairy" | - | 50 | ədəd |
Kartric Laser jet 17 A | - | 10 | ədəd |
Zibil qabı pedallı | - | 28 | ədəd |
Xlor ACE lt | - | 1000 | ədəd |
Tualet üçün "Domestos" | - | 801 | ədəd |
Təsərrüfat sabunu 72% | - | 400 | ədəd |
Sabun əl-üz üçün Polmalive | - | 100 | ədəd |
Sabun maye Polmalive | - | 60 | ədəd |
Şüşəsilən maye Camsil | - | 1000 | ədəd |
Ekonom lampa 40vt | - | 500 | ədəd |
Elektrik lampa 150vt | - | 300 | ədəd |
Elektrik lapma 100vt | - | 500 | ədəd |
Hava təmizləyən (sprey) Dezodorant | - | 50 | ədəd |
Xətkeş (böyük) | - | 20 | ədəd |
Xətkeş (balaca) | - | 20 | ədəd |
Kartric Laser jet 85 A | - | 10 | ədəd |
Kartric Laser jet 83 A | - | 10 | ədəd |
Kartric Canon 725 starter | - | 10 | ədəd |
Döşəməsilən dəst vedrəsi ilə birlikdə | - | 50 | dəst |
Süpürgə otaq üçün | - | 400 | ədəd |
Süpürgə həyət üçün bağlı | - | 200 | ədəd |
Əsgi stol silmək üçün | - | 100 | paçka |
Epson 7515 rəngləri (qutuda) | - | 10 | ədəd |
Kartric HP 953 or 953 xl rəngli | - | 10 | ədəd |
Arxiv qovluğu | - | 200 | paçka |
Ağ kağız A4 SUN | - | 3260 | paçka |
Fayl 40 mic (Cassa) qalın | - | 100 | paçka |
Kartric Canon 728 | - | 10 | ədəd |
Qayçı adi | - | 10 | ədəd |
Kley balaca 9qr (pomada) | - | 10 | ədəd |
Dəftərxana kitabı 60 vərəq | - | 50 | ədəd |
Ştrix qələm (ağardıcı) | - | 50 | ədəd |
Qovluq ipli | - | 200 | ədəd |
Qələm korvina mavi | - | 1000 | ədəd |
Stepler orta 24.6-26.6 (tikən) | - | 50 | ədəd |
Karandaş sadə | - | 2000 | ədəd |
Blaknot | - | 50 | ədəd |
Elektrik traynik 3 gözlü | - | 10 | ədəd |
Stolüstü dəst | - | 50 | ədəd |
Kartric Laser jet CF350A rəngli | - | 10 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
15.07.2020 16:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
10.08.2020 15:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
18.08.2020 15:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
19.08.2020 15:00
İştirak haqqı: 100 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Şəmkir şəhəri, Gəncə-Qazax şossesi 3 westgate ticarət cərgəsi bina 1
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
31 dekabr 2020-ci il tarixinə qədər
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
köçürmə yolu ilə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 30 bal
Qiymət təklifi:: 70 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 15.07.2020 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz