TENDER

29 İyun

Xaçmaz Rayon İcra Hakimiyyəti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: XAÇMAZ RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 7700122901

Təşkilatın ünvanı: Xaçmaz Rayonu

Tender predmeti: Xaçmaz şəhər daxili küçələrin təmiri və yenidən qurulması

Tenderin adi: Xaçmaz şəhər daxili küçələrin təmiri və yenidən qurulması

Xaçmaz şəhər daxili küçələrin təmiri və yenidən qurulması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Asfalt yolların bərpası Küçənin hissə-hissə asfaltlanması H=5 sm qalınlıqda xırda dənəli asfalt beton qarışığı ilə 11720 m(2)
Asfalt örtüklü küçələrdə çalaların təmiri asfalt örtükdə çalaların düzbucaqlı formada kəsilməsi, bitumlanması və 5 sm qalınlıqda xırda dənəli asfalt-betonla təmir olunması 10000 m(2)
Çınqıl örtüklərin asfaltlanması bir qat asfalt-beton örtüyün 6 sm qalınlıqda xırda dənəli asfalt beton qarışığından tikilməsi 28910 m(2)
Asfalt yolların bərpası Sıradan çıxmış hissələrin frezlənməsi və daşınması (10km) 11720 m(2)
Asfalt yolların bərpası Bitumun çilənməsi -0,5 l/m2 11720 m(2)
Çınqıl örtüklərin asfaltlanması Bitumun daşınıb, çilənməsi 28910 m(2)
Çınqıl örtüklərin asfaltlanması Hamarlayıcı qatın qum-qırmadaş qarışığından tikilməsi 28910 m(2)

ÜSL kod (kateqoriya) - 45233000-9 Avtomobil yolları, yollar üçün tikinti, təməl və yerüstü işlər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

26.06.2020 10:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.07.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

27.07.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

28.07.2020 10:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Xaçmaz şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020-ci il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30 % avans

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcusd olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Rekvizitlər
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
Nizamnamə
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcusd olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Keyfiyyət göstəricisinin mövcudluğu
10
İddiaçı mövcud şəraitdə təmir üçün yüksək keyfiyyətli mal-materiallardan istifadə etməlidir
Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddəti
10
İddiaçı mövcud şəraitdə təmir üçün yüksək keyfiyyətli mal-materiallardan istifadə etməlidir
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatının məbləği təklifin qiymətinin 1%-i məbləğində olmalıdır.
Qiymət təklifi
80
Elektron satınalma nəticəsində”Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 37.7-ci maddəsinə əsasən müəyyən olunan ən aşağı qiymət təklifi, yüksək keyfiyyəti və texniki cəhətdən ən sərfəli tender təklifi qalib hesab olunur.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Şamama Məmmədova
Xaçmaz Rayon İcra Hakimiyyətinin baş mühasibi
0233253839
0233253839

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 26.06.2020 10:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.