Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikasının Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi
Təşkilat VOEN: 1700069791
Təşkilatın ünvanı: AZ1000,Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Üzeyir Hacıbəyov küç. 80
Tender predmeti: Dəftərxana mallarının satın alınması
Tenderin adi: Dəftərxana mallarının satın alınması
Dəftərxana mallarının satın alınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Qovluq qutu 250 vərəqlik | keyfiyyətli | 20 | ədəd |
Kağız A4 120qr | keyfiyyətli | 20 | bağlama |
Qeyd kağızı 80x80mm | keyfiyyətli | 50 | ədəd |
Qısqac 0.19mm | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Qısqac 0.32mm | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Qələm gel göy 1.0mm | keyfiyyətli | 20 | ədəd |
Qələm gel qara 1.0mm | keyfiyyətli | 20 | ədəd |
Qələm gel qırmızı 1.0m m | keyfiyyətli | 20 | ədəd |
Qələm gel göy 0.5 mm | keyfiyyətli | 30 | ədəd |
Qələm gel qırmızı 0.5mm | keyfiyyətli | 30 | ədəd |
Karandaş | keyfiyyətli | 200 | ədəd |
Bloknot ajanda | keyfiyyətli | 25 | ədəd |
Arxiv qovluğu böyük | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Ştrix 0.7ml | keyfiyyətli | 50 | ədəd |
Qələm yonan 8mm-12mm | keyfiyyətli | 10 | ədəd |
Qeyd kağızı(yapışqan) 76x76mm 1x100 | keyfiyyətli | 50 | ədəd |
Sadə qələm | keyfiyyətli | 500 | ədəd |
Not Ayrıcı | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Xətkeş 30sm | keyfiyyətli | 50 | ədəd |
Qələm gel qara 0.5mm | keyfiyyətli | 30 | ədəd |
Kağız A3 80qr | keyfiyyətli | 30 | bağlama |
Stepler 24/6 | keyfiyyətli | 30 | ədəd |
Pozan | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Qısqac 0.25mm | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Marker (text) | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Fayl 40 mik 1x100 | keyfiyyətli | 50 | ədəd |
Sancaq 30mm | keyfiyyətli | 150 | qutu |
Sancaq stepler üçün(24/6) | keyfiyyətli | 150 | qutu |
Yapışqan 15q | keyfiyyətli | 100 | ədəd |
Kağız A4 80qr A klass | keyfiyyətli | 1450 | bağlama |
ÜSL kod (kateqoriya) - 30199000-0 Kağız dəftərxana ləvazimatları və digər əşyalar
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
19.06.2020 15:07
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
15.07.2020 11:05
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
23.07.2020 18:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
24.07.2020 11:05
İştirak haqqı: 150 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov, 80 (Hökumət Evi, 7-ci mərtəbə)
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
15 təqvim günü
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Tələb olunduğu halda satınalma müqaviləsinin dəyərinin 30 %-dən çox olmamaq şərtilə tələb olunan avansın 100 % məbləğində bank təminatı təqdim edildikdən sonra tətbiq olunur.
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 20 bal
Qiymət təklifi:: 80 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 19.06.2020 15:07 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz