TENDER

17 İyun

Mərkəzi Bank TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ MƏRKƏZİ BANKI

Təşkilat VOEN: 9900071001

Təşkilatın ünvanı: AZ1014, Bakı şəhəri, Rəşid Behbudov küçəsi, 90

Tender predmeti: Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankında istismarda olan kompüter və server infrastrukturu üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması

Tenderin adi: Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankında istismarda olan kompüter və server infrastrukturu üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması

Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankında istismarda olan kompüter və server infrastrukturu üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Mərkəzi Bankda istismarda olan kompüter və server infrastrukturu üçün ehtiyat hissələri Kompyuter və printer parkı üçün ehtiyat hissələrinin siyahısı 100 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50323000-5 Kompüter qurğularının saxlanması və təmiri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

17.06.2020 10:10

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.07.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.07.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

17.07.2020 12:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Mərkəzi Bank, Bakı şəhəri, R.Behbudov küçəsi 90, AZ1014

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İcraçı Sifarişçini ehtiyat hissələri ilə təmin edilməsi öhdəliyini Sifarişçinin sifarişi əsasında 1 (bir) il ərzində həyata keçirməlidir. İcraçı ehtiyat hissələrini Sifarişçiyə hər sifariş verildikdən sonra ən geci 15 (on beş) təqvim günü ərzində təhvil verməlidir.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Ödəniş hər ay üçün mallar təhvil verildikdən sonra İcraçı tərəfindən hesab-faktura və təhvil-təslim aktı təqdim edildikdən sonra Sifarişçi tərəfindən 10 (on) bank günü ərzində aparılır.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
iddiaçının hüquqi statusunu əks etdirən hüquqi sənədlərin (nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə və ya reyestrdən çıxarış və s.) notarial qaydada təsdiq edilmiş surətləri;
Tələb olunan məlumatlar təqdim edilməlidir
iddiaçının müvafiq sahə üzrə ən azı 2 (iki) illik iş təcrübəsini əks etdirən məlumatlar (korporativ müştərilərin adı, ünvanı, əlaqə telefonu);
Tələb olunan məlumatlar təqdim olunmalıdır
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son 1 (bir) il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafıq dövlət orqanından arayış;
Müvafiq arayış təqdim olunmalıdır
iddiaçının son 1 (bir) ildəki maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
Bank arayışı təqdim olunmalıdır
tenderdə iştirak üçün yazılı müraciət;
Məktub təqdim edilməlidir
tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd;
Tələb olunan məlumat təqdim edilməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmaması barədə məlumat;
Məlumat təqdim olunmalıdır
Əvvəlki 5 (beş) il ərzində iddiaçıların özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə məlumat;
Məlumat təqdim olunmalıdır
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 10 bal

Zəmanət müddəti
10
Təklifdə mallara veriləcək zəmanət müddəti qeyd olunmalıdır
 

Qiymət təklifi:: 90 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi 01 sentyabr 2020-ci il tarixinədək qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) % məbləğində bank təminatı təqdim olunmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 
Qiymət təklifi
90
Təklifdə onun qüvvədə olması müddəti, qiymət təklifi, malların texniki spesifikasiyası, çatdırılma və zəmanət müddəti göstərilməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elman Muradov
Şöbə rəisi
493-11-22 (499)
493-11-22 (499)

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 17.06.2020 10:10 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz