TENDER

11 İyun

Ağstafa Rayon İcra Hakimiyyəti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: Ağstafa Rayon İcra Hakimiyyəti

Təşkilat VOEN: 3600071061

Təşkilatın ünvanı: Az-0500, Ağstafa şəhəri, H.Arif küç.3

Tender predmeti: Aztəminatlı ailələrin mənzil şəraitlərinin yaxşılaşdırılması üçün tikinti materiallarının alınması

Tenderin adi: Aztəminatlı ailələrin mənzil şəraitlərinin yaxşılaşdırılması üçün tikinti materiallarının alınması

Aztəminatlı ailələrin mənzil şəraitlərinin yaxşılaşdırılması üçün tikinti materiallarının alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Mismar tikinti materialı 100 kg
Sinklənmiş şifer tikinti materialı 650 ədəd
Qum tikinti materialı 50 m(3)
Mişar daşı tikinti materialı 11000 ədəd
Taxta tikinti materialı 85 m(3)
Sement tikinti materialı 150 ton

ÜSL kod (kateqoriya) - 44111000-1 Tikinti materialları,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.06.2020 16:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.07.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.07.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

13.07.2020 12:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Ağstafa şəhəri H.Arif küçəsi 3

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

31 dekabr 2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

hesablaşma hesabı ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
11.06.2020-ci il tarixdən sonra almaqla zəruridir
Rekvizitlər
Bank rekvezitləri haqqında arayış
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reysterindən çıxarışın surəti
Nizamnamə
Nizamnamənin surəti
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
11.06.2020-ci il tarixdən sonra almaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
11.06.2020-ci il tarixdən sonra almaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu ilin mənfəət vergisinin bəyannaməsi
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçının təcrübəsi (müqavilə əsasında)
15
Daha çox təcrübəyə malik iddiaçı ən yüksək balla qiymətləndiriləcək
Malları təhvil verilməsi
15
Ən qısa müddətdə malları təhvil verən iddiaçı yüksək balla qiymətləndiriləcək
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə 100 min ABŞ dollarının manat ekvivalentindən yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2% həcmində təminat tələb olunacaqdır
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur və təklifin təminatı zərflər açıldıqdan sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar nəzərdə tutulmaqla təqdim edilməli və tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Mustafayev Sənan Abış
RİHB aparatının memarlıq və tikinti şöbəsinin müdiri
0222251205
0222251205

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.06.2020 16:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz