Təşkilat VOEN: 1300286111
Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Az1073, İnşaatçılar prospekti 1
Tender predmeti: Məhkum edilmiş şəxslərə elektron nəzarət vasitələrinin tətbiqi üzrə informasiya sisteminin, aidiyyəti avadanlığın və şəbəkə infrastrukturunun il ərzində saxlanılması və inkişafı, habelə ona texniki dəstəyin göstərilməsi üzrə xidmətlərin satınalınması
Tenderin adi: Məhkum edilmiş şəxslərə elektron nəzarət vasitələrinin tətbiqi üzrə informasiya sisteminin, aidiyyəti avadanlığın və şəbəkə infrastrukturunun il ərzində saxlanılması və inkişafı, habelə ona texniki dəstəyin göstərilməsi üzrə xidmətlərin satınalınması
Məhkum edilmiş şəxslərə elektron nəzarət vasitələrinin tətbiqi üzrə informasiya sisteminin, aidiyyəti avadanlığın və şəbəkə infrastrukturunun il ərzində saxlanılması və inkişafı, habelə ona texniki dəstəyin göstərilməsi üzrə xidmətlərin satınalınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
sistemin proqram lisenziyaların illik xidmət haqqı | lisenziyalar komplekti | 1 | ədəd |
server və şəbəkə avadanlığının təmiri və üzərində mütəmadi profilaktik işlər HP Proliant DL380p - x8 HP MSA 2052 - x2 HP HDD for MSA 1.2 TB x2 HP UPS G4 3000w - x4 Cisco Firepower 2120 - x3 Cisco swich 3650 - x4 HP ML350 G10 - x1 UPS 10 kW - x1 HyperMedia SMS üçün qurğu - x2 YeaStar - x2 | 29 avadanlıq üzrə texniki dəstək ay ərzində əməliyyatların sayı: 4 dəfə | 12 | ay |
sistemin proqram təminatına daimi nəzarət və üzərində mütəmadi sazlama işləri '- icra məmurları tərəfindən xəbərdarlıq siqnallarının vaxtında görülməsi və operativ reaksiya verilməsi üçün sistemin mobil tətbiqinin hazırlanması - enerjiyə qənaət etmək üçün mobil nəzarət qurğusunun məhkumun evdə olduğu zaman enerji qənaət rejiminə keçməsinin təmin edilməsi - daha əhəmiyyətli pozuntular barədə siqnalların dərhal aşkar edilməsi üçün “Prioritet xəbərdarlıq sistemi”nin formalaşdırılması - elektron monitorinq sisteminə daxil olan siqnalların sayının azaldılması və onlara daha əsaslı yanaşılması üçün xəbərdarlıq məlumatlarının müəyyən zaman intervalı ilə göndərilməsi | proqram təminatına texniki dəstək | 12 | ay |
sistemin şəbəkə infrastrukturuna daimi nəzarət və üzərində mütəmadi sazlama işləri | texniki dəstək | 12 | ay |
Mövcud elektron nəzarət vasitələrinin zəmanət müddətinin uzadılması (komplektlərin təmiri, mütəmadi profilaktik işlər, sıradan çıxmışları yenisi ilə əvəz edilməsi) | müddət: 12ay ərzində | 1600 | ədəd |
sistemin fəaliyyətini təmin edən tətbiqi proqram təminatına əlavə və dəyişikliklərin edilməsi | proqram təminatı 12ay ərzində | 1 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) - 32424000-1 Şəbəkə infrastrukturu,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
06.05.2020 15:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
01.06.2020 10:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
09.06.2020 18:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
10.06.2020 10:00
İştirak haqqı: 500 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
12 ay
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
köçürmə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Tələb olunan sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 40 bal
Qiymət təklifi:: 60 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.05.2020 15:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.