TENDER

28 Aprel

Aqrar Sığorta Fondu tender elan edir

 

Təşkilat VOEN: 2006034771

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Nobel prospekti 175, Nobel Plaza

Tender predmeti: 1 ədəd biznes sinfinə aid nəqliyyat vasitəsinin satın alınması

Tenderin adi: 1 ədəd biznes sinfinə aid nəqliyyat vasitəsinin satın alınması

1 ədəd biznes sinfinə aid nəqliyyat vasitəsinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Biznes sinfə aid nəqliyyat vasitəsi Ban tipi – sedan İstehsal ili-2019-2020 Rəngi- Qara Mühərrikin həcmi-2490-2500 m³ Mühərrikin gücü-180-195 at gücü Oturacaq yerlərininin sayı -5(beş) Maksimal kütlə- 2000-2150 kq Avtomobilin ölçüləri ; Uzunluğu mm- 4800-4900 Eni mm-1800-1900 Hündürlüyü mm-1400-1500 Transmissiya tipi -6 (altı) pilləli Yanacaq sərfiyyatı; 100 km max - 11.5 L Yanacaq növü- Benzin Digər göstəricilər- led faralar, avtomatik kondisioner sistemi, minumum 3 il və ya 100 000 km zəmanət müddəti 1 ədəd
 

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.04.2020 14:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

20.05.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.06.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

03.06.2020 15:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Nobel prospekti 175

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Nəqliyyat vasitəsi 15 təqvim günü müddətində təhvil verilməlidir.

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

"Asan Ödəniş" portalı vasitəsi ilə ödəniş

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Cari vaxta uyğun tələb olunur
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son 1 il ərzindəki maliyyə hesabatı
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Bank tərəfindən verilmiş son 1 ildəki maliyyə vəziyyəti
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Cari vaxta uyğun tələb olunur
Nizamnamə
Tələb olunur
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunur
Rekvizitlər
Tələb olunur
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu
10
Tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu (son 2(iki) il üzrə oxşar mal-materialların təchizatı və həcmi üzrə icra ediməmiş 2 layihə) (hər layihə 5 bal qiymətləndiriləcəkdir) 0-10 %
İddiaçının orta illik dövriyyəsinin həcmi
10
İddiaçının orta illik dövriyyəsinin həcmi (son 3 (üç) il üzrə bank dövriyyəsi) (iddiaçılardan ən yüksək dövriyyəsi olan -10 bal, digər iddiaçılar üzrə isə dövriyyə/ən yüksək dövriyyə*10) 0-10%
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi
80
Təklifə bütün vergilər daxil edilməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % həcmində bank təminatı (təkliflər açıldlğı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təkliflər açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
 
Elgün Mədətli
aparıcı mütəxəssis
+994772006000
+994772006000

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.04.2020 14:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.