TENDER

10 Aprel

Azərbaycan Televiziya və Radio Verilişləri TENDER elan edir

Təşkilatın adı: "Azərbaycan Televiziya və Radio Verilişləri" Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti

Təşkilat VOEN: 9900062371

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri M. Hüseyn küçəsi 1

Tender predmeti: Elektrik enerjisi ilə qidalanan güc kabellərinin izolyasiyasının laboratoriya üsulu ilə ölçülməsi və torpaqlama sisteminin təftişi və yoxlanılması işlərinin satınalınması

Tenderin adi: Elektrik enerjisi ilə qidalanan güc kabellərinin izolyasiyasının laboratoriya üsulu ilə ölçülməsi və torpaqlama sisteminin təftişi və yoxlanılması işlərinin satınalınması

Elektrik enerjisi ilə qidalanan güc kabellərinin izolyasiyasının laboratoriya üsulu ilə ölçülməsi və torpaqlama sisteminin təftişi və yoxlanılması işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Alçaq gərginlik xətlərinin yük altında sınağı Orjinal 1 ədəd
Texnoloji avadanlıqların torpaqlama sisteminin ölçülməsi. Orjinal 1 ədəd
Yüksək gərginlik xətlərinin laboratoriya üsulu ilə sınağı. Orjinal 1 ədəd
Yüksək gərginlik transformatorların texnikitəftişi. Orjinal 8 ədəd
Gərginlik altında elektrik avadanlıqlarının torpaqlama sistemlərinin ölçülməsi. Orjinal 1 ədəd
Giriş və çıxış qurğularında kabel və şin birləşmələrinin yoxlanması. Orjinal 1 ədəd
 

ÜSL kod (kateqoriya) - 31343000-2 İzolyasiya edilmiş kabel birləşmələri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.04.2020 17:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.05.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.05.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

14.05.2020 15:00

İştirak haqqı: 150 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: 4048501
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Baki şəh.M.Hüseyin küçəsi 1

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İlin sonu

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tələb olunur
Rekvizitlər
Tələb olunur
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunur
Nizamnamə
Tələb olunur
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tələb olunur
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tələb olunur
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunur
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

İddiaçının bu sahədə təcrübəsinə
10
İddiaçının bu sahədə təcrübəsinə
Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddətinə
10
Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddətinə
İddiaçının təqdim etdiyi sənədlər toplusunun tam olmasına
10
İddiaçının təqdim etdiyi sənədlər toplusunun tam olmasına
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30
Tender təklifinin təminatı
-
1% məbləği
Qiymət təklifi
70
Qiymət təkli (bütün vergilər daxil) qeyd olunmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
 
Elmar Əliyev
Plan Maliyyə Departament rəisi
012492-87-95
012492-87-95

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.04.2020 17:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.