TENDER

09 Aprel

\"AQROLİZİNQ\" tender elan edir

Təşkilatın adı: "AQROLİZİNQ" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700382471

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Bakıxanov qəsəbəsi, Bəşir Bünyadov küçəsi 12

Tender predmeti: Server, şəbəkə avadanlıqlarının və yaddaş qurğularının satınalınması

Tenderin adi: Server, şəbəkə avadanlıqlarının və yaddaş qurğularının satınalınması

Server, şəbəkə avadanlıqlarının və yaddaş qurğularının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Şəbəkə avadanlıqları Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 2 ədəd
Server avadanlıqları Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 2 ədəd
Yaddaş qurğuları Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 20 ədəd
Şəbəkə avadanlıqları Əsas şərtlər toplusuna uyğun. 2 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 72611000-6 Texniki kompüter dəstəyi xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

09.04.2020 14:06

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

29.04.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

07.05.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

08.05.2020 11:00

İştirak haqqı: 600 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ91AIIB38070019443500231102
 
VÖEN: 1700382471
 
Bank: Kapital Bank Mərkəz filialı
 
Kodu: 200026
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

"Aqrolizinq" ASC

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

5 iş günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə avans ödəniş nəzərdə tutulmur. Müqavilə məbləği mallar Satınalan təşkilat tərəfindən tam qəbul edildikdən sonra 15 bank günü müddətində ödənilməklə icra edilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Rekvizitlər
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Nizamnamə (notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti)
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
 
İxtisas göstəriciləri:
İstehsalçı zavodun malların satışı ilə əlaqədar malgöndərənin (podratçının) səlahiyyətli olmasını təsdiq edən sənəd (etibarnamə)- Manufacturer Authorization Form
Sənədlərin müvafiq formada təqdim edilməsi qiymətləndirilir.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

Müqavilənin yerinə yetirilməsi müddəti
20
Müqavilənin icrası müqavilə imzalandığı tarixdən 5 iş günü müddətində malların gətirilməsi təmin edilməlidir.
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı tender təklifinin 1 faizi həcmində olmalıdır.
Qiymət təklifi
80
Tender təklifinin qiymətinə satınalma predmetinin dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat və sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilib-edilməməsi haqqında məlumat daxil olmaqla, təklifin qiymətinin hesablanması və ifadə olunması üsulu öz əksini tapmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
Tələb olunmur.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Suqra Məmmədova
Baş mütəxəssis
012-425-62-18
012-425-62-18

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 09.04.2020 14:06 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz