TENDER

06 Aprel

Ədliyyə Nazirliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ƏDLİYYƏ NAZİRLİYİ QEYDİYYAT VƏ NOTARİAT BAŞ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 1300498771

Təşkilatın ünvanı: AZ1007, Azadlıq prospekti 72

Tender predmeti: Respublikanın qeydiyyat şöbələrində ciddi hesabat sənədi olan gerbli şəhadətnamələrin və dövlət notariat ofislərində istifadə edilən müxtəlif növ blank formalarının çap edilməsi işlərinin satın alınması

Tenderin adi: Respublikanın qeydiyyat şöbələrində ciddi hesabat sənədi olan gerbli şəhadətnamələrin və dövlət notariat ofislərində istifadə edilən müxtəlif növ blank formalarının çap edilməsi işlərinin satın alınması

Respublikanın qeydiyyat şöbələrində ciddi hesabat sənədi olan gerbli şəhadətnamələrin və dövlət notariat ofislərində istifadə edilən müxtəlif növ blank formalarının çap edilməsi işlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Ümumi şöbə üçün xüsusi blank ada uyğun 10000 ədəd
Arayış blankı ada uyğun 100000 ədəd
Akt qeydi ada uyğun 250000 ədəd
VVA reyestri xidməti üçün xüsusi blank ada uyğun 15000 ədəd
"Nigah haqqında "şəhadətnamə təkrar ada uyğun 15000 ədəd
"Doğum haqqında "şəhadətnamə təkrar ada uyğun 50000 ədəd
"Adın ,soyadın,ata adının dəyişdirilməsi haqqında" şəhadətnamə ada uyğun 3000 ədəd
"Nikahın pozulması haqqında" şəhadətnamə ada uyğun 30000 ədəd
"Ölüm haqqında"şəhadətnamə ada uyğun 80000 ədəd
"Atalığın müəyyən edilməsi haqqında" şəhadətnamə ada uyğun 15000 ədəd
"Nigah haqqında "şəhadətnamə ada uyğun 80000 ədəd
"Doğum haqqında "şəhadətnamə ada uyğun 160000 ədəd
Notariat arxivi üçün xüsusi blank ada uyğun 4000 ədəd
Vəsiyyətnamələrin əlifba kitabı ada uyğun 30 ədəd
Vərəsəlik işlərinin uçotu kitabı ada uyğun 50 ədəd
Buklet (doğum) ada uyğun 70000 ədəd
Vərəsəlik işlərinin əlifba kitabı ada uyğun 30 ədəd
"Təsdiqləndirici qeyd "vərəqəsi ada uyğun 30000 ədəd
"Ümumi etibarnamə blankı ada uyğun 4000 ədəd
Vərəsəlik şəhadətnaməsi üçün xüsusi blank ada uyğun 30000 ədəd
"Nəqliyyat vasitəsinin idarə edilməsi haqqında" Etibarnamə blankı ada uyğun 10000 ədəd
"Mətinsiz " Etibarnamə blankı ada uyğun 10000 ədəd
"Nəqliyyat vasitələrinin idarə edilməsi, qeydiyyatdan çıxarılması qeydiyyata salınması, satılması bağışlanması, ipoteka(girov)qoyulması,onun üzərində sərəncam verilməsi və bu tapşırığın yerinə yetirilməsi və digər hərəkətlərin edilməsi haqqında" Etibarnamə blankı ada uyğun 20000 ədəd
"Notariat hərəkətlərinin aparılması üçün" blank (daşınmaz əmlakın dair müqaviləyə əlavə) ada uyğun 70000 ədəd
Reystr kitabları ada uyğun 500 ədəd
"Notariat işlərinin tikilməsi üçün" üzlük ada uyğun 30000 ədəd
"Notariat hərəkətlərinin aparılması üçün" blank (AR-nnın gerbi ilə və daşınmaz əmlakın alqı-satqı müqaviləsi yazısı ilə) (bir dəst 4 nüsxədən ibarətdir) ada uyğun 5000 ədəd
Buklet (müxtəlif) ada uyğun 30000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

06.04.2020 01:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.04.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.05.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

05.05.2020 12:00

İştirak haqqı: 1000 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ61CTRE00000000000002088403
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Azadlıq pros 72

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30 dekabr 2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İl ərzində hissə-hissə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
06.04.2020-ci il tarixdən sonra alınmalıdır
Rekvizitlər
Təşkilatın rəsmi blankında dərc olunmalı, notarial qaydada təsdiq olunmalıdır.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
notarial qaydada təsdiq olunmalıdır.
Nizamnamə
notarial qaydada təsdiq olunmalıdır.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
06.04.2020-ci il tarixdən sonra alınmalıdır
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
06.04.2020-ci il tarixdən sonra alınmalıdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

İddiaçının çap sahəsindəki təcrübəsinə görə;
15
Şərtlər toplusuna uyğun olaraq
İddiaçının işçilərinin,o cümlədən, ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə; Mətbəə (çap işləri) üzrə
5
Şərtlər toplusuna uyğun olaraq
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (çap avadlanıqlarına və sifarişi yerinə yetirilməsi imkanlarına) görə;
10
Şərtlər toplusuna uyğun olaraq
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, maliyyə resurslarının qaneedici olmasına görə
5
Şərtlər toplusuna uyğun olaraq
İddiaçının etibarlılığına, tenderə təqdim olunmuş sənədlıərin tamlığına və dürüstlüyünə görə;
5
Şərtlər toplusuna uyğun olaraq
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
Bütün vergi və rüsumlar nəzərə alınmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1 % həcmində müəyyən olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
tender təklifi zəflər açıldıqdan sonra 30 bank qünü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 5%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Yaqut Qasımova
böyük məsləhətçi
0124044203
0124044203

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.04.2020 01:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz