TENDER

06 Aprel

Azərsu tender elan edir

Təşkilatın adı: Azərsu ASC

Təşkilat VOEN: 9900001751

Təşkilatın ünvanı: Moskva prospekti 67, AZ 1012 Bakı,

Tender predmeti: Su nasos aqreqatları üçün elektrik mühərriklərinin satın alınması

Tenderin adi: Su nasos aqreqatları üçün elektrik mühərriklərinin satın alınması

Su nasos aqreqatları üçün elektrik mühərriklərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Mühərrik/ elektrik/ 45kVt/ 3000d/d Tələb olunan 20 ədəd
Elektrik mühərriki/ 90kVt/ 380V/ 3000d/d Tələb olunan 7 ədəd
Elektrik mühərriki/ 90kVt/ 380V/ 1000d/d Tələb olunan 14 ədəd
Elektrik mühərriki/ 75kVt/ 380V/ 1000d/d Tələb olunan 12 ədəd
Elektrik mühərriki/ 250kVt/ 380V/ 1500d/d Tələb olunan 9 ədəd
Mühərrik/ elektrik/ 30kVt/ 3000d/d Tələb olunan 9 ədəd
Mühərrik/ elektrik/ 15kVt/ 3000d/d Tələb olunan 15 ədəd
Elektrik mühərriki/ 15kVt/ 380V/ 1500d/d Tələb olunan 10 ədəd
Mühərrik/ elektrik/ 11kVt/ 3000d/d Tələb olunan 25 ədəd
Elektrik mühərriki/ 7,5kVt/ 380V/ 3000d/d Tələb olunan 10 ədəd
Mühərrik/ elektrik/ 4kVt/ 3000d/d Tələb olunan 4 ədəd
Elektrik mühərriki/ 3,2kVt/ 380V/ 1000d/d Tələb olunan 5 ədəd
Mühərrik/ elektrik/ 400kVt/ 750d/d (Sinxron) Tələb olunan 3 ədəd
Elektrik mühərriki/ 800kVt/ 6kV/ 1500d/d (Sinxron) Tələb olunan 1 ədəd
Elektrik mühərriki/ 1000kVt/ 6kV/ 1000d/d (Sinxron) Tələb olunan 2 ədəd
Mühərrik/ elektrik/ 132kVt/ 3000d/d Tələb olunan 9 ədəd
Elektrik mühərriki/ 160kVt/ 380V/ 3000d/d Tələb olunan 3 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 31132000-0 Çox fazalı mühərriklər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

06.04.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.05.2020 18:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.05.2020 18:26

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

13.05.2020 18:00

İştirak haqqı: 300 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ65AİİB 33070019441100216111
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: “Kapital Bank”ASC-nin 1 saylı Nəsimi filialı
 
Kodu: 200112
 
M/H: AZ37NABZ 0135010000000001944
 
S.W.İ.F.T: BIK: AİİBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəh., Babək prospekti 110V, Anbar Təsərrüfatı İdarəsi.

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

15 bank günü sifarişdən sonra

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Qaimə əsasında 15 bank günü ərzində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tələb olunduğu halda sənədin əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti tələb oluna bilər
Rekvizitlər
Təsdiq olunmuş
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunduğu halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti tələb oluna bilər
Nizamnamə
Tələb olunduğu halda notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti tələb oluna bilər
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tələb olunduğu halda sənədin əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti tələb oluna bilər
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tələb olunduğu halda sənədin əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti tələb oluna bilər
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunduğu halda sənədin əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti tələb oluna bilər
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu (son 3(üç) il üzrə oxşar mal-materialların təchizatı və həcmi üzrə icra edilmiş ən azı 1(bir) müqavilə 15 bal, 2(iki) müqavilə 30 bal)
30
İcra edilmiş 1(bir) müqavilə 15bal, 2(iki) müqavilə 30 balla qiymətləndiriləcək.
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Bütün tələb olunan sertifikatlar dövlət satınalmalarının vahid internet portalında hər bir malın qarşısında fayl əlavə eləmək bölümündə scan olunaraq yerləşdirilməlidir. Sertifikatlar olmadığı halda İddiaçının təklifi kənarlaşdırılacaq. Tender təklifinin forması (əsas şərtlər toplusunda - səh 7) və Mal materialların siyahısı (əsas şərtlər toplusunda - səh 6) tam doldurularaq istehsalçı və istehsalçı ölkə göstərilərək doldurulmalı, təsdiqlənməli və scan olunmuş forması dövlət satınalmalarının vahid internet portalına yerləşdırıilməlidir Təklif ƏDV daxil, AZN ilə təqdim olunmalıdır.Təklif elektron satınalmanın açılış tarixindən 30 bank günü çox olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Təklifin təminat təklifin 1 %-i həcmində təklifin qüvvədə olma müddətində 30 bank günü çox olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklif elektron satınalmanın açılış tarixindən 30 bank günü çox olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə məbləğinin 5 %-i həcmində

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Mirzəyev Ağaəli
Mühəndis
Tel: (+994 12) 431 47 67
Tel: (+994 12) 431 47 67

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.04.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.