TENDER

03 Aprel

Kürdəmir Rayon İcra Hakimiyyəti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: KÜRDƏMİR RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 5700023551

Təşkilatın ünvanı: Kürdəmir şəhəri HşƏliyev prospekti -12

Tender predmeti: Kürdəmir şəhərinin H.Əliyev və 20 yanvar parkında abadlıq işlərinin satınalınması

Tenderin adi: Kürdəmir şəhərinin H.Əliyev və 20 yanvar parkında abadlıq işlərinin satınalınması

Kürdəmir şəhərinin H.Əliyev və 20 yanvar parkında abadlıq işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Qalınlığı 3sm olan mozaik tavalardan səkilərdə döşəmənin düzəldilməsi Heydər Əliyev parkında 560 m(2)
Beton əsasda beton səki daşlarının qoyulması (7.5 x12 sm) 20 yanvar parkı 94 m
Beton əsasda beton səki daşlarının qoyulması (15 x30 sm) 20 yanvar parkı 754 m
Beton tavalardan olan səki və abidə ətrafı döşəmələrin sökülməsi 20 yanvar parkı 1800 m(2)
Mövcud fəvarənin divarlarının qranit tavalarla üzlənməsi t=25mm Heydər Əliyev parkında 40 m(2)
nşaat tullantılarının eskavatorlarla özüboşaldan maşınlara yüklənməsi 20 yanvar parkı 175 m(3)
Səki daşlarının beton əsasda qoyulması (12 x20 sm) Heydər Əliyev parkında 250 m
Parkın giriş hissəsində aqlaydan olan stunların cilalanması Heydər Əliyev parkında 164 m(2)
Səthi cilalanmış mozaiq səki daşlarının beton əsasda qoyulması(7.5 x12 sm) Heydər əliyev parkında 46 m
Qranit lövhələrdən döşəmənin düzəldilməsi (qalınlığı 25 mm) Heydər Əliyev parkında 450 m(2)
Döşəməyə qum-çınqıl əsasın verilməsi Heydər Əliyev parkında 101 m(3)
Beton səki daşlarının sökülməsi (7.5 x12 sm) Heydər Əliyev parkında 46 m
Həmçinin qranit lövhələrdən olan döşəmənin sökülməsi Heydər Əliyev parkında 16 m(2)
Mozaik tavalardan olan döşəmənin sökülməsi Heydər Əliyev parkında 994 m(2)
İnşaat tullantılarının 5 km məsafəyə daşınması 20 yanvar parkı 385 ton
III torpağı əl ilə qazılması 20 yanvar parkı 13.8 m(3)
Beton bünövrənin düzəldilməsi 20 yanvar parkı 3.4 m(3)
Ankerlərin bərkidilməsi 20 yanvar parkı 0.32 ton
Hündürlüyü 4 metr olan 2 plafonlu işıq dirəklərinin quraşdırılması 20 yanvar parkı 16 ədəd
Diametri 50 mm olan plastmas boruların çəkilməsi 20 yanvar parkında 256 m
En kəsiyi 4x16mm2 olan kabellərin plastmas borularla çəkilməsi 20 yanvar parkı 256 m
En kəsiyi 2x2.5 mm2 olan kabellərin işıq dirəkləri içində çəkilməsi 20 yanvar parkı 168 m
25 A-lık işıq açarlarının quraşdırılması 20 yanvar parkı 4 ədəd
Elektrik lövhəsinin quraşdırılması 20 yanvar parkında 1 ədəd
Səkilərə və abidə ətrafı sahəyə qun-çinqıl əsasın verilməsi 20 yanvar parkı 209 m(3)
Qalınlığı 6 sm olan beton tavaların səkilərə və abidə ətrafı sahəyə düzülməsi 20 yanvar parkı 1800 m(2)

ÜSL kod (kateqoriya) - 45454000-4 Yenidənqurma işləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

06.04.2020 18:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

12.05.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

20.05.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

21.05.2020 10:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ06CTRE00000000000002511731
 
VÖEN: 5700023551
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlğı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ0136010000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu: 7 y

ÇATDIRILMA YERİ

Kürdəmir rayon İcra Hakimiyyəti, H.Əliyev prospekti-12

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

5 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Qiymət cədvəlinə uyğun olaraq görülmüş işlərə dair tərtib olunmuş Akta (forma-2) əsasən

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Rekvizitlər
Rekvizitlər
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Nizamnamə
Nizamnamə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
 
İxtisas göstəriciləri:
müqavilənin yerinə yetirilməsi
0-5
Qiymət təklifi üzrə
0-80
Maliyyə imkanları
0-2
texniki imkanları
0-2
Kadr imkanları
0-2
İddiaçının iş təcrübəsi
0-4
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Qiymət təklifi
100
tender təklifi tender proseduru keçirildiyi tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin və satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatı
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin 1 % həcmində bank təminatı -tender prosedurunun keçirildiyi tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin yerinə yetirilməsinin bank təminatı

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Ismayılov Şəfahət Səftər oğlu
Kürdəmir rayon İcra Hakimiyyəti Başçısı Aparatının Memarlıq və Tikinti şöbəsinin aparıcı məsləhətçisi
0202550183
0202550183

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.04.2020 18:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.