Təşkilatın adı: KÜRDƏMİR RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ
Təşkilat VOEN: 5700023551
Təşkilatın ünvanı: Kürdəmir şəhəri HşƏliyev prospekti -12
Tender predmeti: Kürdəmir şəhərinin H.Əliyev və 20 yanvar parkında abadlıq işlərinin satınalınması
Tenderin adi: Kürdəmir şəhərinin H.Əliyev və 20 yanvar parkında abadlıq işlərinin satınalınması
Kürdəmir şəhərinin H.Əliyev və 20 yanvar parkında abadlıq işlərinin satınalınması
Başlıq | Açıqlama | Miqdar | |
---|---|---|---|
Qalınlığı 3sm olan mozaik tavalardan səkilərdə döşəmənin düzəldilməsi | Heydər Əliyev parkında | 560 | m(2) |
Beton əsasda beton səki daşlarının qoyulması (7.5 x12 sm) | 20 yanvar parkı | 94 | m |
Beton əsasda beton səki daşlarının qoyulması (15 x30 sm) | 20 yanvar parkı | 754 | m |
Beton tavalardan olan səki və abidə ətrafı döşəmələrin sökülməsi | 20 yanvar parkı | 1800 | m(2) |
Mövcud fəvarənin divarlarının qranit tavalarla üzlənməsi t=25mm | Heydər Əliyev parkında | 40 | m(2) |
nşaat tullantılarının eskavatorlarla özüboşaldan maşınlara yüklənməsi | 20 yanvar parkı | 175 | m(3) |
Səki daşlarının beton əsasda qoyulması (12 x20 sm) | Heydər Əliyev parkında | 250 | m |
Parkın giriş hissəsində aqlaydan olan stunların cilalanması | Heydər Əliyev parkında | 164 | m(2) |
Səthi cilalanmış mozaiq səki daşlarının beton əsasda qoyulması(7.5 x12 sm) | Heydər əliyev parkında | 46 | m |
Qranit lövhələrdən döşəmənin düzəldilməsi (qalınlığı 25 mm) | Heydər Əliyev parkında | 450 | m(2) |
Döşəməyə qum-çınqıl əsasın verilməsi | Heydər Əliyev parkında | 101 | m(3) |
Beton səki daşlarının sökülməsi (7.5 x12 sm) | Heydər Əliyev parkında | 46 | m |
Həmçinin qranit lövhələrdən olan döşəmənin sökülməsi | Heydər Əliyev parkında | 16 | m(2) |
Mozaik tavalardan olan döşəmənin sökülməsi | Heydər Əliyev parkında | 994 | m(2) |
İnşaat tullantılarının 5 km məsafəyə daşınması | 20 yanvar parkı | 385 | ton |
III torpağı əl ilə qazılması | 20 yanvar parkı | 13.8 | m(3) |
Beton bünövrənin düzəldilməsi | 20 yanvar parkı | 3.4 | m(3) |
Ankerlərin bərkidilməsi | 20 yanvar parkı | 0.32 | ton |
Hündürlüyü 4 metr olan 2 plafonlu işıq dirəklərinin quraşdırılması | 20 yanvar parkı | 16 | ədəd |
Diametri 50 mm olan plastmas boruların çəkilməsi | 20 yanvar parkında | 256 | m |
En kəsiyi 4x16mm2 olan kabellərin plastmas borularla çəkilməsi | 20 yanvar parkı | 256 | m |
En kəsiyi 2x2.5 mm2 olan kabellərin işıq dirəkləri içində çəkilməsi | 20 yanvar parkı | 168 | m |
25 A-lık işıq açarlarının quraşdırılması | 20 yanvar parkı | 4 | ədəd |
Elektrik lövhəsinin quraşdırılması | 20 yanvar parkında | 1 | ədəd |
Səkilərə və abidə ətrafı sahəyə qun-çinqıl əsasın verilməsi | 20 yanvar parkı | 209 | m(3) |
Qalınlığı 6 sm olan beton tavaların səkilərə və abidə ətrafı sahəyə düzülməsi | 20 yanvar parkı | 1800 | m(2) |
ÜSL kod (kateqoriya) - 45454000-4 Yenidənqurma işləri,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
06.04.2020 18:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
12.05.2020 10:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
20.05.2020 18:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
21.05.2020 10:00
İştirak haqqı: 100 AZN
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
ÇATDIRILMA YERİ
Kürdəmir rayon İcra Hakimiyyəti, H.Əliyev prospekti-12
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
5 ay
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Qiymət cədvəlinə uyğun olaraq görülmüş işlərə dair tərtib olunmuş Akta (forma-2) əsasən
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Tələb olunan sənədlər:
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 0 bal
Qiymət təklifi:: 100 bal
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra |
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.04.2020 18:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.