TENDER

11 Mart

Ədliyyə Nazirliyi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi

Təşkilat VOEN: 1300286111

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Az1073, İnşaatçılar prospekti 1

Tender predmeti: Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumları üçün xüsusi geyim formalarının satın alınması

Tenderin adi: Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumları üçün xüsusi geyim formalarının satın alınması

Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumları üçün xüsusi geyim formalarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Yay ayaqqabısı Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 750 ədəd
Yay köynəyi ali rəis heyəti üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 30 ədəd
Yay köynəyi (2 ədəd) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 1500 ədəd
Ali rəis heyət üçün qalstuk(qış və yay) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 30 ədəd
Qalstuk (2 ədəd) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 1500 ədəd
Yay ayaqqabısı ali rəis heyət üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 15 ədəd
Qış furajkası Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 370 ədəd
Qış ayaqqabısı ali rəis heyət üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 15 ədəd
Qış ayaqqabısı Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 750 ədəd
Qış paqonu Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 1000 ədəd
Ali rəis heyəti üçün paqon (qış) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 23 ədəd
Ali rəis heyəti üçün paqon (yay) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 30 ədəd
Qış köynəyi (2 ədəd) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 1560 ədəd
Əlcək Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 280 ədəd
Ali rəis heyəti üçün plaş Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 4 ədəd
Qış papaq Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 80 ədəd
Qaragül papaq Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 40 ədəd
Qış furajkası ali rəis heyəti üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 5 ədəd
Yay furajkası Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 400 ədəd
Mövsümü gödəkçə Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 160 ədəd
Qış gödəkçəsi Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 130 ədəd
Ali rəis heyəti üçün təbii qaragül dərisindən qış papağı (boz rəngli) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 4 ədəd
Yay şalvarı (yubkası) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 750 ədəd
Yay şalvarı ali rəis heyəti üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 15 ədəd
Palto Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 50 ədəd
Kokarda Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 600 ədəd
Ali rəis heyəti üçün əlcək (qara rəngdə) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 15 ədəd
Qış köynəyi ali rəis heyəti üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 30 ədəd
Pencək şalvar(ətək) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 320 ədəd
Kəmər Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 200 ədəd
Ali rəis heyəti üçün şərf (ağ rəngdə) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 15 ədəd
Şərf (ağ) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 240 ədəd
Gödəkçə şalvar (ətək) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 470 ədəd
Ali rəis heyəti üçün palto Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 4 ədəd
Yay paqonu Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 1500 ədəd
Kiçik ulduz Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 11000 ədəd
Kiçik düymə Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 8500 ədəd
Ali rəis heyəti üçün kəmər (qara rəngdə) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 15 ədəd
Fərqlənmə emblemi Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 1600 ədəd
Emblem Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 5600 ədəd
Pencək şalvar ali rəis heyət üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 15 ədəd
Plaş Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 110 ədəd
Kəmər dəsti Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 210 ədəd
Yay furajkası ali rəis heyəti üçün Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 13 ədəd
Generallara pencək, plaş və paltosuna qızıl liflərldən toxunmuş dəfnə yarpağı (dəst) Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 23 ədəd
Fliqren Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 600 ədəd
Böyük ulduz Ədliyyə Nazirliyi struktur qurumlarının ədliyyə işçilərinə xüsusi geyim formalarının satınalınması 3000 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 18222000-1 Korporativ geyimlər,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

03.03.2020 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

03.04.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.04.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

14.04.2020 11:00

İştirak haqqı: 1200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ68CTRE00000000000002088471
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ 22
 
Büdcə təsnifat kodu: 142330

ÇATDIRILMA YERİ

Ədliyyə Nazirliyinin anbarı (İnşaatçılar pr1)

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

28.04.2020/30.09.2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (notarial qaydada təsdiq olunsun)
müvafiq mallar üzrə uyğunluq sertifikatları
Azərbaycan Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dovlət Agentliyin standartlarına uyğun olmalıdır
tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı
zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır
tender təklifi
zərflərin açıldığı tarixdən sonra 30 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır
tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
bankın ödəniş tapşırığı
tenderdə iştirak etmək üçün ərizə
İddiaçının iştirak ərizəsi
satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
standartlara uyğun
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (notarial qaydada təsdiq olunsun)
Nizamnamə
İddiaçının notarial qaydada təsdiq olunmuş nizamnaməsi (notarial qaydada təsdiq olunsun)
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
standartlara uyğun
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Malları “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə
10
Təklif ediləcək ən qısa icra müddəti 10 balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının təcrübəsinə görə
5
3 ildən yuxarı təcrübəyə malik olan iddiaçı 5 balla qiymətləndiriləcəkdir. Əks halda 0 balla qiymətləndiriləcəkdir.
Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
5
satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkar və təcrübəli işçilərin siyahısı
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə görə
5
sifarişi yerinə yetirməsi-yerlərə çatdırılma imkanlarına görə 5 balla qiymətləndiriləcək
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, maliyyə resurslarının qaneedici olmasına görə
5
İddiaçılar arasında son bir illik dövriyyəsi çox olan iddiaçı 5 balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının etibarlılığına, müsabiqədə təqdim olunmuş sənədlərinin tamlığına və dürüstlüyünə görə;
10
İddiaçının təqdim etdiyi sənədlər toplusunun tam olmasına əsasan qiymətləndiriləcək
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təminatın qüvvədə olma müddəti 30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Satınalan təşkilat tender təklifinin təminatını tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində müəyyənləşdirir
Qiymət təklifi
60
malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil olmaqla hesablanılır
Müqavilənin təminatı
-
Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa, satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 2-5 faizi həcmində müəyyən olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Sevda Eyvazova
Baş məsləhətçi
4926235
4926235

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 03.03.2020 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz