TENDER

10 Mart

Daxili İşlər Nazirliyinin Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DAXİLİ İŞLƏR NAZİRLİYİNİN BAŞ DÖVLƏT YOL POLİSİ İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 9900063851

Təşkilatın ünvanı: Xırdalan Binəqədi şossesi 4

Tender predmeti: Dəftərxana ləvazimatlarının satın alınması

Tenderin adi: Dəftərxana ləvazimatlarının satın alınması

Dəftərxana ləvazimatlarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Zərf (229x324) A4 ada uyğun 1000 ədəd
Zərf(110x220) Diplomat ada uyğun 30500 ədəd
Zərf(162x229) A5 ada uyğun 30500 ədəd
Qeyd kitabcası ada uyğun 67 ədəd
Zərf(305x405) B3 ada uyğun 500 ədəd
Dəri qovluq ada uyğun 30 ədəd
Video DVD disk ada uyğun 700 ədəd
Drakol ada uyğun 8 ədəd
Stepler ada uyğun 273 ədəd
Antistepler ada uyğun 20 ədəd
Qələm ada uyğun 3446 ədəd
Zərf (110x160) A6 ada uyğun 30340 ədəd
Sadə qələm (karandaş) ada uyğun 165 qutu
Karandaş yonan ada uyğun 95 ədəd
Zərf disk üçün ada uyğun 700 ədəd
Qeyd kağızı (yapışqansız) ada uyğun 100 qutu
Qovluq A4 ada uyğun 20 ədəd
Qovluq arxiv üçün dəmirli A4 (qırmızı) ada uyğun 160 ədəd
Qovluq arxiv üçün dəmirli A4 ( göy) ada uyğun 100 ədəd
Qovluq arxiv üçün dəmirli A4 (sarı) ada uyğun 100 ədəd
Qovluq məruzə üçün (məxmər) ada uyğun 55 ədəd
Dəftər 48 vərəq ada uyğun 300 ədəd
Dəftərxana bıçağı kiçik ada uyğun 250 ədəd
Skrepka ada uyğun 140 qutu
Qayçı ada uyğun 19 ədəd
Kalkulyator ada uyğun 28 ədəd
Yapışqanlı qeyd kağızı ada uyğun 236 qutu
Qalın üz kağızı (jurnal üçün) ada uyğun 30 bağlama
Antivirus ada uyğun 5 ədəd
Kağız A4 ada uyğun 2674 qutu
Kağız A3 ada uyğun 89 qutu
Qovluq (ipli) ada uyğun 1000 ədəd
Qovluq (dəmirli) ada uyğun 1500 ədəd
Qovluq fayl ada uyğun 500 ədəd
Dəftərxana kitabı A-4 96 vərəqli ada uyğun 30 ədəd
Xətkeş ada uyğun 88 ədəd
Sancaq ada uyğun 380 qutu
Masaüstü dəst ada uyğun 27 ədəd
Pozan ada uyğun 247 ədəd
Ağardıcı ada uyğun 509 ədəd
Kley ada uyğun 34 qutu
Papka (knopkalı) ada uyğun 90 ədəd
Papka (salafanlı) ada uyğun 80 ədəd
Flash kart (16 GB) ada uyğun 39 ədəd
Steplerin ehtiyyat hissələri (böyük balaca ölçülərdə) ada uyğun 224 qutu
Marker ada uyğun 111 ədəd
Möhür mürəkkəbi ada uyğun 56 ədəd
Ofis vedrəsi metall qara ada uyğun 50 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.03.2020 00:33

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.04.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

14.04.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

15.04.2020 11:00

İştirak haqqı: 500 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ45CT00000000000002078506
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ 22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Xırdalan-Binəqədi şossesi 4

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

6 ayadək

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Hissə-hissə il ərzində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
03.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Rekvizitlər
notarial qaydada təsdiqlənməlidir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir.
Nizamnamə
notarial qaydada təsdiqlənməlidir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
03.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
03.02.2020 tarixindən sonra alınmaqla zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son maliyyə dövrünə olan məlumatı əks etdirməklə zəruridiri
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Tələb olunan malların, işlərin və xidmətlərin mövcud tələblərə uyğunluğu
20
Şərtlər toplusuna əsasən
Malların, işlərin və xidmətlərin qısa zamanda təhvil verilməsi
20
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
Təklif bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmentləri tam həcimdə icrasını təmin etməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Təklifin 1% həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklif zərfləri açıldıqdan sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Satın alma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 2% həcmində təminat tələb olnacaqdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Məmmədzadə Əvəz Mahir oğlu
Yol-patrul Xidməti Alayının Baş İnspektoru
0125908160
0125908160

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.03.2020 00:33 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz