TENDER

05 Mart

Xarici İşlər Nazirliyi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI XARİCİ İŞLƏR NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1300382431

Təşkilatın ünvanı: Sh.Qurbanov küç.50, Bakı AZ1009

Tender predmeti: Avadanlığın və proqram təminatının satınalınması

Tenderin adi: Avadanlığın və proqram təminatının satınalınması

Avadanlığın və proqram təminatının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
UPS APC Smart 3000VA LCD 2U x 1 ədəd
Basic Support/Subscription Vmware vSphere 6.7 Essentials Plus Kit for 1 year x 2 ədəd
Vmware Software License vSphere 6.7 Essentials Plus Kit for 3 hosts (Max 2 processors per host) x 2 ədəd
Dell Hard drive Upgrade -600 gb 15k RPM SAS 12 Gbps 2.5in Hot-plug x 6 ədəd
Dell Memory Upgrade-16Gb-2RX8-DDR4- RDIMM 2400 MHZ x 6 ədəd
Dell Vostro DT 3471 x 40 ədəd
Dell 22 Monitor | E2216 HV-54.6cm (21.5") Black x 40 ədəd
Dell OptiPlex 3070 SFF x 10 ədəd
Dell 24 Monitor SE2419HR Black x 10 ədəd
Dell PowerVault MD1400 x 2 ədəd
UPS APC 650VA x 50 ədəd
Server Dell PowerEdge R440 x 2 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 72267000-4 Proqram təminatı və təmir xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.03.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.04.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.04.2020 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.04.2020 12:00

İştirak haqqı: 100 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ85CTRE00000000000002038501
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Ddvlet Xezinedarhfr Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ013600100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Ş.Qurbanov 50

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020 dekabr

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
son 1 ildə
Rekvizitlər
notarial qaydada təsdiq olunmuş
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
qeydiyyat şəhadətnaməsi təqdim olunmalıdır
Nizamnamə
notarial qaydada təsdiq olunmuş
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
belə hallar mövcud olduqda tenderdə iştiraka yol verilmir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
son 1 ildə
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
son 1 ildə
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təminatın qüvvədə olma müddəti 20 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
Açıq tender keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa, satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 2-5 faizi həcmində müəyyən olunur
Tender təklifinin təminatı
-
Satınalan təşkilat tender təklifinin təminatını tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində müəyyənləşdirir
Qiymət təklifi
100
malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil olmaqla hesabanır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
S.Əlizadə
Şöbə müdiri
5969106
5969106
S.Əlizadə
Şöbə müdiri
5969106
5969106

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 05.03.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz