TENDER

03 Mart

Zaqatala Rayonu İcra Hakimiyyəti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: ZAQATALA RAYONU İCRA HAKİMİYYƏTİ.

Təşkilat VOEN: 5100025051

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: maşın və avadanlıqların satınalınması

Tenderin adi: maşın və avadanlıqların satınalınması

maşın və avadanlıqların satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Maşın və avadanlıq Kolonka 12 ədəd
Maşın və avadanlıq Dərin dondurucu şkaf (300 litrlik) 3 ədəd
Maşın və avadanlıq Kabel və aksesuar 6 ədəd
Maşın və avadanlıq Stoyka 12 ədəd
Maşın və avadanlıq Kompyuter HP 4 dəst
Maşın və avadanlıq Mikrofon 12 ədəd
Maşın və avadanlıq 6 kanallı səs gücləndirici 6 ədəd
Maşın və avadanlıq DVD (sd və fləşkart üçün) 8 ədəd
Maşın və avadanlıq kamera 50 ədəd
Maşın və avadanlıq Blok adaptor 5 ədəd
Maşın və avadanlıq DVR 5 ədəd
Maşın və avadanlıq Dipenser 16 ədəd
Maşın və avadanlıq Printer A4 lazer jet 13 3 ədəd
Maşın və avadanlıq UPS 5 ədəd
Maşın və avadanlıq Kondensioner (Beko 40 kvm) 2 ədəd
Maşın və avadanlıq Printer A3 rəngli (maye mürəkkəblə) 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

03.03.2020 16:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.04.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.04.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.04.2020 11:00

İştirak haqqı: 130 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ57CTRE00000000000002510231
 
VÖEN: 5100025051
 
Bank: Kapital Bank Zaqatala rayon filialı
 
Kodu: 200394
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: BİK AİİBAZ2X
 
Büdcə təsnifat kodu: 311150

ÇATDIRILMA YERİ

Zaqatala Rayon İcra Hakimiyyəti

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İl ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

maşın və avadanlıqlar alındıqdan sonra ödəniş olacaqdır

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
15.03.2020 ci il tarixdən sonra alınmış arayış zəruridir
Vergilər və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
15.03.2020 ci il tarixdən sonra alınmış arayış zəruridir
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
15.03.2020 ci il tarixdən sonra alınmış arayış zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
15.03.2020 ci il tarixdən sonra alınmış arayış zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 20 bal

İddiaçıların təcrübəsi (müqavilə əsasında)
10
Daha çox təcrübəsi olan iddiaçı ən yüksək balla qiymətləndiriləcək
Alınacaq malların qısa vaxt ərzində alınıb ünvana çatdırılması
10
Ən qısa müddətdə işləri yerinə yetirən iddiaçı ən yüksək balla qiymətləndiriləcək.
 

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi
80
Qiymət təlifi bütün vergi xərcləri nəzərə alınmaqla təqdim edilməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Məhərrəm Səmədov
Memarlıq şöbəsinin şöbə müdiri əvəzi
0242253655
0242253655

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 03.03.2020 16:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz