TENDER

02 Mart

Bakı Dövlət Universiteti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ

Təşkilat VOEN: 1300489621

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Liftlərə texniki xidmət işlərinin satınalınması

Tenderin adi: Liftlərə texniki xidmət işlərinin satınalınması

Liftlərə texniki xidmət işlərinin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən birinci korpusunda sərnişin lifti(mərtəbə sayı 9) (630 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Türkiyə istehsalı 2 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən Yeni korpusunda yük daşıyan lift (mərtəbə sayı 9) (1250 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Çin istehsalı 2 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən Yeni korpusunda sərnişin -yük daşıyan lift (mərtəbə sayı 9) (1000 kq) (lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Çin istehsalı 1 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən əsas binasında sərnişin lifti(mərtəbə sayı 5) (500 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Rusiya istehsalı 2 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən əsas binasında sərnişin lifti(mərtəbə sayı 4) (630 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Çin istehsalı 2 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən birinci korpusunda sərnişin lifti(mərtəbə sayı 9) (400 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Rusiya istehsalı 2 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən ikinci korpusunda sərnişin lifti(mərtəbə sayı 9) (500 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Rusiya istehsalı 5 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən ikinci korpusunda yük daşıyan lift (mərtəbə sayı 9) (1250 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri ) Çin istehsalı 1 ədəd
Bakı Dövlət Universiteti, Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23 ünvanında yerləşən Yeni korpusunda sərnişin lifti (mərtəbə sayı 9) (630 kq) ( lift sistemlərinə servis və texniki xidmət işləri) Çin istehsalı 5 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50750000-7 Lift-təmir xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.02.2020 19:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.03.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.03.2020 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

12.03.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ32AIIB33070019443307872103
 
VÖEN: 9900003611
 
Bank: “Kapital Bank” ASC 1 saylı Yasamal filialı
 
Kodu: 200037
 
M/H: AZ37NABZ01350100000000001944
 
S.W.İ.F.T: AIIBAZ 2X
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Akademik Zahid Xəlilov küçəsi 23

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
-zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
-zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
-zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
-zəruridir
Nizamnamə
-zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
-zəruridir
Rekvizitlər
-zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Malların çatdırılma müddəti
10
Ən qısa müddətdə
Malların mövcud tələblərə uyğunluğu
10
Mövcud tələblərə uyğun
İddiaçının yerinə yetirdiyi oxşar müqavilələr
10
Oxşar müqavilələrin dəyərinin cəminə görə
İddiaçının maddi-texniki baza imkanları
10
Maddi-texniki bazasının olması
Kadr imkanları
10
Kadr potensialının olması
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Əsas şərtlər toplusuna uyğun olaraq
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin ümumi qiyməti 1 % həcmində olmalıdır
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin zərfin açılış günündən 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Tələb olunmur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
İlhamə Aslanova
mühasib
0125385121
0125385121

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.02.2020 19:30 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz