TENDER

28 Fevral

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ƏMƏK VƏ ƏHALİNİN SOSİAL MÜDAFİƏSİ NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1700093011

Təşkilatın ünvanı: AZ 1009, Bakı şəhəri, Salatın Əsgərova küçəsi, 85

Tender predmeti: Abşeron DOST Mərkəzinin təmir-quraşdırma işləri üçün layihə işlərinin satın alınması

Tenderin adi: Abşeron DOST Mərkəzinin təmir-quraşdırma işləri üçün layihə işlərinin satın alınması

Abşeron DOST Mərkəzinin təmir-quraşdırma işləri üçün layihə işlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Uşaqlar üçün zona 2020 1 ədəd
Anbar sahəsi 2020 1 ədəd
Yeməkxana 2020 1 ədəd
Kafe 2020 1 ədəd
Arxiv 2020 1 ədəd
Səyyar xidmət bölməsi 2020 1 ədəd
Geyinmə-soyunma otaqları (kişi və qadınlar üçün) 2020 1 ədəd
İT – UPS otağı 2020 1 ədəd
İT – Server otağı 2020 1 ədəd
Təhlükəsizlik (kamera-izləmə) otağı 2020 1 ədəd
İstirahət otaqları 2020 1 ədəd
Təlim otaqları 2020 1 ədəd
Tibbi sosial ekspertiza bölməsi 2020 1 ədəd
İnzibati dəstək şöbəsi 2020 1 ədəd
Xidmətlər şöbəsi 2020 1 ədəd
Rəhbərlik 2020 1 ədəd
Notariat 2020 1 ədəd
Beynəlxalq Bankın şöbəsi 2020 1 ədəd
Kapital Bankın şöbəsi 2020 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 72224000-1 Layihə idarəetmə məsləhət xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

28.02.2020 12:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

27.03.2020 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.04.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

07.04.2020 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ80CTRE00000000000002138501
 
VÖEN: 1401555071
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020 il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30 % avans

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
zəruridir
Rekvizitlər
zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
zəruridir
Nizamnamə
zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
zəruridir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
zəruridir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

İşlərin icra müddəti
25
İşləri ən tez müddətdə təhvil verən iddiaçıya 25 bal veriləcəkdir. Digər iddiaçıların balları isə aşağıdakı düstürla hesablanacaqdır. Bi =25 *T1/T0 B1 - İddiaçının işlərin icra müddəti üzrə balı T1 - Ən tez müddətə icra edən iddiaçının icra müddəti (ayların sayı) ; T0 - iddiaçının göstərdiyi icra müddəti (ayların sayı).
İddiaçıların ixtisaslı kadr imkanları
15
İddiaçıların bu sahə üzrə kadr imkanları ən azı 5 nəfər və ondan çox (müvafiq sahə üzrə 5 il təcrübəsi olan) olarsa maxsimum bal (15) veriləcək. Əks halda ballar aşağıdakı düstüra əsasən hesablanacaqdır. Bi = T0 * 15 : T1 (5 nəfər) B1 - ixtisaslı kadr imkanları üzrə balı T1 – ixtisaslı kadr imkanları üzrə qoyulan tələb (ən azı 5 nəfər) T0 – iddiaçının göstərdiyi ixtisaslı kadr imkanlarının sayı.
Bənzər işlərdə təcrübəsi
10
Bənzər işlərdə təcrübəsi üzrə bal hesablanarkən aşağıdakı düsturdan istifadə olunacaq: Bb = T0 х 10 : T1 Burаdа: Bb – bənzər işlərdə təcrübə üzrə bal; T1 – daha çox təcrübəsi olan iddiaçının analoji işlərdə fəaliyyət müddəti (il); T0 – konkret iddiaçının bənzər işlərdə fəaliyyət müddəti (il).
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Qiymət təklifi
50
Təklifin qiyməti üzrə bal hesablanarkən aşağıdakı düsturdan istifadə olunacaq: Bt = T1 х 50 : T0 Burаdа: Bt - tеndеr təklifinin qiyməti üzrə bal; T1- iddiаçılаr аrаsındа ən aşаğı qiymət təklifi; T0- konkret İddiаçının kоmissiyаyа təqdim еtdiyi qiymət təklifi.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı: tender təklifi ilə birlikdə tender təklifi dəyərinin 1%-i məbləğində təminat (bank zəmanəti formasında) təqdim edilməlidir
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı aşağıdakı həcmdə və məbləğdə olmalıdır: satınalma müqaviləsinin ümumi məbləğinin 2%-i miqdarında (Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən az olan satınalma müqaviləsi zamanı müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmur)

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Anna Elyaşina
Baş məsləhətçi
(012)5954409
(012)5954409

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.02.2020 12:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz